Ακολουθεί ένα πιθανό σενάριο εμψύχωσης των ηρώων.
(Στη σκηνή υπάρχει ένα κρεβάτι και δίπλα πεσμένη η κουτάλα η Τίνα).
Κουτάλα :
Οχ! Οχ! Πού είμαι; Τι κάνω εδώ;
(Ακούγεται η φωνή της κουτάλας.)
Πού είναι η οικογένειά μου; Οι φίλοι μου; Μέκου !!! Μίκου!!!
(φωνάζει την οικογένειά της
και τους φίλους της).
Βοήθειαααα!! Βοήθειαααα!!!
Κρεβάτι:
Σσσσσς!! Σσσσσσς!! Ποιος φωνάζει; Με ξύπνησε!
(Χασμουριέται.)
Το κρεβάτι κοιτά προς το μέρος που ακούγεται η φωνή και βλέπει την κουτάλα. Παραμερίζει δη-
λαδή και εμφανίζεται η κουτάλα.
Κρεβάτι:
Ποια είσαι εσύ; Τι κάνεις εδώ;
Κουτάλα:
Εγώ; Εγώ; Εσύ, ποιος είσαι;
Κρεβάτι
:
Είμαι το κρεβάτι !!! Δεν με ξέρεις;
(Χασμουριέται.)
Κουτάλα:
Ααααα !!! Και πού είμαι;
Κρεβάτι;
Χμ!!Χμ!! Είσαι στο υπνοδωμάτιο.
(Χασμουριέται.)
Κουτάλα:
Ααααα! Υπνοδωμάτιο; Τι είναι το υπνοδωμάτιο;
Κρεβάτι:
Παιδιά, πείτε τι είναι το υπνοδωμάτιο
…..(απευθύνεται στα παιδιά).
Άντε και θέλω
να κοιμηθώ! Καθρέπτη, ντουλάπα, πείτε της πού είναι… Εγώ κοιμάμαι…
(Χασμουριέται.)
Εμφανίζονται ένα - ένα τα αντικείμενα που μπορεί να βρίσκονται στο χώρο μιας κρεβατοκάμαρας…
Καθρέπτης:
Γεια σας, είμαι ο Κα, ο καθρέπτης. Καθαρός, όμορφος και λαμπερός!
Ντουλάπα:
Γεια σας, είμαι η Ντου, η ντουλάπα. Και μην πείτε ότι είμαι χοντρή! Αλλά, αν με
πείτε λεπτή, θα σας στείλω ένα φιλί! Είμαι στο υπνοδωμάτιο και είμαι μια χαρά!!
Κι όλοι μαζί! :
Εσύ ποια είσαι; Εσύ ποια είσαι;
Κουτάλα:
Οχ! Οχ! Τα αφτιά μου!! Είμαι η Τίνα, η κουτάλα. Είμαι, ήμουν, πού ήμουν παιδιά;
Παιδιά:
Στην κουζίνα!
Κουτάλα:
Α! Ναι, στην κουζίνα. Αχ!! Δεν είμαι καλά!! Θέλω να πάω στο σπίτι, στο σπιτάκι
μου! Στην κουζίνα!
Όλοι μαζί:
Εντάξει, εντάξει! Καταλάβαμε!! Θέλεις το σπίτι σου. Τζαααακ !!! (
Φωνάζουν το
σκυλί του σπιτιού.)
Πήγαινε την Τίνα στην κουζίνα!!!
Μετά από λίγο, στην κουζίνα…
Κουτάλα:
Είμαι στο σπίτι μου, στο σπιτάκι μου!! Μέκου!
(μεγάλη κουτάλα),
Μίκου!
(μικρή
κουτάλα)
Κούκου!
Εμφανίζονται στη σκηνή οι κουτάλες και φιλιούνται μεταξύ τους!!
Μέκου:
Ήρθες!!! Ναι! Ναι! Τα ξέρω όλα!! Ο Μάριος σε πήρε Τίνα για να παίξει και … σε
χάσαμε!!
Κουτάλα
:
Μα τώρα είμαι εδώ!! Τι καλά!! Στο σπίτι, στο σπιτάκι μου…
Στόχος της δραστηριότητας
:
Να ακούσουν τα παιδιά την ιστορία της Τίνας από τη/τον νη-
πιαγωγό, να την κατανοήσουν και να διασκεδάσουν παίζοντας και αυτά με τη σειρά τους κου-
κλοθέατρο και φτιάχνοντας τα δικά τους σενάρια.
Προέκταση της δραστηριότητας
:
Τα παιδιά παίζουν μουσική με αντικείμενα της κουζίνας.
51
I...,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50 52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,...168