Μ’ αρέσει να πηγαίνω στο σχολείο,
να ζωγραφίζω και να τραγουδώ,
τους φίλους μου να βλέπω,
να τρέχω, να χορεύω,
τις τρέλες μου να κάνω, να γελώ!
Γ.4. «Στο νηπιαγωγείο παίζουμε ομαδικά παιχνίδια…»
«Αλάτι ψιλό, αλάτι χοντρό» -
ομαδικό παιχνίδι
Υλικά:
• Ένα μαντήλι
Τα παιδιά κάθονται σε κύκλο. Ένα παιδί κρατάει ένα μαντήλι και περπατάει έξω από τον κύκλο
τραγουδώντας:
«Αλάτι ψιλό, αλάτι χοντρό,
έχασα τη μάνα μου και πάω να τη βρω,
παπούτσια δε μου πήρε να πάω στο σχολειό».
Αφήνει το μαντήλι πίσω από ένα παιδί και συνεχίζει τραγουδώντας. Το παιδί που πίσω του είναι
το μαντήλι πρέπει να σηκωθεί γρήγορα, να πάρει το μαντήλι και να τρέξει για να πιάσει το παιδί
που του το άφησε. Το πρώτο παιδί πρέπει να τρέξει γρήγορα για να βρεθεί στη θέση που καθό-
ταν το άλλο παιδί και να καθίσει. Αν τα καταφέρει, το παιχνίδι συνεχίζεται με το δεύτερο παιδί
να γυρνά γύρω από τον κύκλο τραγουδώντας …
«Σπασμένο τηλέφωνο» -
ομαδικό παιχνίδι
Τα παιδιά κάθονται στη σειρά δίπλα δίπλα. Το πρώτο παιδί σκέφτεται μία λέξη, τη λέει στο
αφτί του δεύτερου και το δεύτερο στο αφτί του τρίτου παιδιού … μέχρι η λέξη να φτάσει και στο
τελευταίο παιδί το οποίο πρέπει να φωνάξει δυνατά ό,τι άκουσε. Αν αυτή η λέξη που θα πει είναι
η αρχική, τότε το παιδί αυτό πηγαίνει μπροστά και επαναλαμβάνει το παιχνίδι.
«Η μικρή Ελένη» -
ομαδικό παιχνίδι
Τα παιδιά κάνουν έναν κύκλο και στη μέση μπαίνει ένα παιδί που ονομάζεται «μικρή Ελένη».
Καθώς όλοι γυρίζουν σε κύκλο γύρω από τη μικρή Ελένη τραγουδούν:
«Η μικρή Ελένη κάθεται και κλαίει
γιατί δεν την παίζουνε οι φιλενάδες της.
Σήκω επάνω, τα μάτια κλείσε,
τον ήλιο κοίτα και πιάσε όποιον θες!!!»
Τότε η μικρή Ελένη με κλειστά μάτια πιάνει ένα παιδί και θα πρέπει να μαντέψει ποιο παιδί
είναι. Αν μαντέψει σωστά, αυτό το παιδί γίνεται η μικρή Ελένη και μπαίνει στη μέση του κύ-
κλου. Αν μαντέψει λάθος, συνεχίζει το ίδιο το παιδί να είναι μικρή Ελένη.
59
I...,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58 60,61,62,63,64,65,66,67,68,69,...168