Στόχοι της δραστηριότητας
: Τα παιδιά μέσα από την προφορική αφήγηση του παραμυθιού θα
έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με την ελληνική γλώσσα μέσω φυσικών ομιλητών.
Ακόμη, ακούγοντας τα παιδιά για τις διαφορές των πουλιών (π.χ. το αηδόνι έχει καλή φωνή,
αλλά ο παπαγάλος ωραία φτερά), θα μπορούν να συζητήσουν με τη/τον νηπιαγωγό για τις δια-
φορές στους ανθρώπους: ότι δηλαδή ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός, ότι έχει τις δικές
του ικανότητες ή ιδιότητες, οι οποίες συνιστούν τη μοναδικότητά του και γι’ αυτές θα πρέπει
να γίνεται αποδεκτός.
Προέκταση της δραστηριότητας
: Το κάθε παιδί θα πρέπει να βρει ένα χαρακτηριστικό του ή
μια ιδιότητά του που του αρέσει ή κάτι στο οποίο πιστεύει ότι είναι καλό και να το πει στους άλ-
λους ή να το δείξει με παντομίμα ή με ζωγραφική, π.χ. αν ένα παιδί θεωρεί τον εαυτό του χα-
ρούμενο, να ζωγραφίσει ένα παιδί με μεγάλο χαμόγελο ή αν θεωρεί ότι έχει ωραία μαλλιά, να
ζωγραφίσει ανάλογα τον εαυτό του ή αν θεωρεί ότι είναι καλό στο ποδόσφαιρο, να ζωγραφίσει
τον εαυτό του παίζοντας μπάλα κ.λπ. Όλες αυτές οι ζωγραφιές θα μπορούν να ενωθούν σε έναν
πίνακα.
Στόχος της δραστηριότητας:
Να τονωθεί το αυτοσυναίσθημα των παιδιών.
64
I...,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63 65,66,67,68,69,70,71,72,73,74,...168