Ημερήσιο πρόγραμμα
Στη συνέχεια, φτιάχνουμε μια παιχνιδοσαλάτα, δηλαδή βάζουμε όλα τα παιχνίδια μαζί στο κέντρο της
παρεούλας και τα παιδιά μπορούν να πάρουν από την παιχνιδοσαλάτα ένα διαφορετικό παιχνίδι από
εκείνο που θεωρούν αγαπημένο τους, να πουν τι είναι:
«
Είναι αυτοκινητάκι»
και να δείξουν πώς το
παίζουν:
«
Το αυτοκίνητο τρέχει…, τώρα σταματά…» «Η κούκλα κοιμάται…, τώρα ξυπνάει…»
κ.λπ.
Στόχοι της δραστηριότητας
: Να μπορούν τα παιδιά να σχηματίζουν απλές φράσεις μιλώντας
για τα παιχνίδια και να μάθουν να μοιράζονται τα παιχνίδια τους αλλά και όλα τα αντικείμενα
μέσα στο νηπιαγωγείο.
Προέκταση της δραστηριότητας:
Το κάθε παιδί φέρνει στο νηπιαγωγείο το αγαπημένο του παι-
χνίδι από το σπίτι και το παρουσιάζει στα άλλα παιδιά. Έπειτα μπορούν να παίξουν πάλι την παι-
χνιδοσαλάτα.
Δ.4. «Στο νηπιαγωγείο μου αρέσει να…»
Στην παρεούλα ο/η νηπιαγωγός συζητά με τα παιδιά τι τους αρέσει να κάνουν περισσότερο στο
νηπιαγωγείο και ρωτάει κάθε παιδί:
«Τι σου αρέσει να κάνεις στο νηπιαγωγείο;»
Το κάθε παιδί απαντά είτε λεκτικά:
«
Μου αρέσει να ζωγραφίζω.» «Μου αρέσει να παίζω.»
είτε με παντομίμα, οπότε τα υπόλοιπα παιδιά θα πρέπει να μαντέψουν τι του αρέσει να κάνει στο
νηπιαγωγείο.
Η/Ο νηπιαγωγός συγκεντρώνει τις απαντήσεις των παιδιών σε έναν πίνακα διπλής εισόδου και
φτιάχνουν με τα παιδιά το δικό τους ημερήσιο πρόγραμμα σημειώνοντας κάθε μέρα τι θέλουν να
κάνουν ή τι έκαναν ως ανακεφαλαίωση.
Βέβαια, τα παιδιά με τη/τον νηπιαγωγό θα πρέπει να αποφασίσουν πώς θα απεικονίζονται οι δρα-
στηριότητες στον πίνακα διπλής εισόδου: μπορούν να φτιάξουν ζωγραφιές που θα απεικονίζουν τις
δραστηριότητες ή να κολλήσουν σχετικές εικόνες από περιοδικά ή να τις γράψουν με γράμματα.
Δραστηριότητες
Τι σας αρέσει να κάνουμε σήμερα;
61
I...,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60 62,63,64,65,66,67,68,69,70,71,...168