125
 Επισκεφθήκατε πρόσφατα μια ανθοκομική έκθεση. Όσα είδατε σας ενθουσίασαν.
Αποφασίζετε, λοιπόν, να γράψετε μια παρουσίαση-κριτική (σε 120-150 λέξεις) και να την
κοινοποιήσετε στον Δήμο σας και στον διευθυντή του σχολείου σας, για να συνεργαστούν και να
διοργανώσουν μια παρόμοια έκθεση στην περιοχή σας.
 Το κείμενο που ακολουθεί αναγράφεται στο άλμπουμ του δίσκου με τον ομώνυμο τίτλο.
Αφού το διαβάσετε, να απαντήσετε στα εξής ερωτήματα:
α) Ποιοι είναι οι συντελεστές του δίσκου και ποια σημασία έχει η αναφορά των ονομάτων τους;
β) Σε τι αποβλέπει η αναφορά της «ηλικίας» της χορωδίας και ο αριθμός των συναυλιών της;
γ) Να εξηγήσετε τη χρήση των επιθέτων στο κείμενο.
ΧΟΡΩΔΙΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Η «ΡΩΜΙΟΣΥΝΗ» του Γιάννη Ρίτσου και του Μίκη Θεοδωράκη σε πρώτη εκτέλεση για χορωδία,
σολίστ και ορχήστρα και άλλα 11 τραγούδια βρήκαν τις σωστές διαστάσεις τους, μέσα στην άψογη
ερμηνεία της «Χορωδίας Τρικάλων» της Τερψιχόρης Παπαστεφάνου. Η Χορωδία γιόρτασε τα 25
της χρόνια, στην αίθουσα της Λυρικής Σκηνής, πραγματοποιώντας την εκατοστή συναυλία της.
Την συναυλία αυτή ηχογράφησε, με ειδικό συνεργείο, η ΦΩΝΟΓΚΡΑΜ, για να παρουσιάσει στο
κοινό μια ζωντανή γιορτή, μια αληθινά προσεγμένη και φροντισμένη δουλειά, μια αυθεντική
«ΡΩΜΙΟΣΥΝΗ».
Ένας από τους σημαντικότερους φορείς αξιολόγησης των σχολικών εγχειριδίων είναι οι
μαθητές που τα χρησιμοποιούν, αρκεί η αξιολόγησή τους να είναι τεκμηριωμένη και να καλύπτει
όσο το δυνατόν περισσότερα θέματα/ζητήματα. Στον καθορισμό των ζητημάτων αυτών μπορεί
να συμβάλει ο ακόλουθος πίνακας, στον οποίο δίδονται, ενδεικτικά, ειδικότεροι άξονες (θέματα/
αντικείμενα αξιολόγησης) ως προς τους οποίους μπορούν να κριθούν τα σχολικά εγχειρίδια,
καθώς και τα κριτήρια που θα χρησιμοποιηθούν σε κάθε ειδικότερη περίπτωση. Αφού μελετήσετε
τον παρακάτω πίνακα και ενδεχομένως τον συμπληρώσετε και με δικά σας θέματα/αντικείμενα
ή κριτήρια αξιολόγησης, να επιλέξετε ένα σχολικό εγχειρίδιο και να το αξιολογήσετε.
I...,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124 126,127,128,129,130,131,132,133,134,135,...216