Πίνακας 2: Θεματικοί άξονες, δράσεις και υποδράσεις της πράξης
|
|
ΑΞΟΝΕΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΙΣ, ΥΠΟΔΡΑΣΕΙΣ |
Δράση βάσει της προκήρυξης |
ΑΞΟΝΑΣ Α: Παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού και Προγράμματα Σπουδών (δράση 4, σύμφωνα με την προκήρυξη) |
δράση 4 |
Α1 Αναμόρφωση και έκδοση του ήδη παραχθέντος εκπαιδευτικού υλικού σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή |
δράση 4 |
|
|
Α2 Παραγωγή νέου αναγκαίου υλικού σε έντυπη και ψηφιακή μορφή |
δράση 4 |
|
|
Α3 Ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για εξ αποστάσεως εκπαίδευση |
δράση 4 |
A3α Α1 ΚΕΠΑ (α, β διαδρομή) |
|
A3β Α2 ΚΕΠΑ (α, β διαδρομή) |
|
A3γ B1 ΚΕΠΑ |
|
A3δ B2 ΚΕΠΑ |
|
A3ε Υλικό για μυθολογία (Μυθοχώρα) |
|
A3στ Υλικό για Ιστορία Πολιτισμό (Ιστοριοδρομίες) |
|
|
|
ΑΞΟΝΑΣ Β: Επιμόρφωση εκπαιδευτικών- συμβατική και εξ αποστάσεως (δράση 6, και εν μέρει δράση 5, σύμφωνα με την προκήρυξη) |
|
Β1 Επιμόρφωση αποσπώμενων εκπαιδευτικών |
δράση 6 |
|
|
Β2 Επιμόρφωση ομογενών εκπαιδευτικών |
δράση 6 |
|
|
Β4 Τηλεπιμόρφωση |
δράση 6 |
|
|
ΑΞΟΝΑΣ Γ: Υποδομές και μεθοδολογία ηλεκτρονικής μάθησης(e-learning) (δράσεις 1, 2, 3 και 5, σύμφωνα με την προκήρυξη) |
|
Γ1 Επιχειρησιακός Σχεδιασμός του πλαισίου της ελληνόγλωσσης διαπολιτισμικής εκπαίδευσης στη διασπορά (πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση) |
δράση 1 |
Γ1α Οργανωτικός σχεδιασμός |
|
Γ1β Παιδαγωγικός σχεδιασμός |
|
Γ1γ Τεχνολογικός σχεδιασμός |
|
|
|
Γ2 Συγκρότηση και λειτουργία κοινοτήτων μάθησης |
δράση 2 |
Γ2α Συγκρότηση και λειτουργία κοινοτήτων |
|
Γ2β Επισκέψεις και ανταλλαγές μαθητών |
|
|
|
Γ3 Πλαίσιο σπουδών εξ αποστάσεως εκπαίδευσης/επιμόρφωσης |
δράση 3 |
Γ3α Βάση δεδομένων του υλικού |
|
Γ3β Περιβάλλον εκπαιδευτικού |
|
Γ3γ Περιβάλλον μαθητή |
|
|
|
Γ4 Τηλεκπαίδευση |
|
Γ4α Σχεδιασμός και υλοποίηση υποδομής για την επιμόρφωση των χρηστών Περιβάλλοντος Ηλεκτρονικής Μάθησης μέσω τηλεκπαίδευσης
|
δράση 5 |
Γ4β Τηλεκπαίδευση εκπαιδευτικών ως προς την παιδαγωγική/ διδακτική αξιοποίηση του Περιβάλλοντος Ηλεκτρονικής Μάθησης |
δράση 5 |
|
|
ΑΞΟΝΑΣ Δ: Δημοσιότητα και Αξιολόγηση της Πράξης (Έργου) (δράσεις 7 και 8, σύμφωνα με την προκήρυξη) |
|
Δ1 Δημοσιότητα της Πράξης |
δράση 7 |
|
|
Δ2 Αξιολόγηση της Πράξης |
δράση 8 |
|
|