40
Η/Ο νηπιαγωγός διαλέγει ένα παιδί και το ρωτάει:
-
Πού είναι τα χέρια σου;
-
Να τα χέρια μου!
-
Πού είναι τα πόδια σου;
-
Να τα πόδια μου.
Τ
ραγουδούν και κάνουν παντομίμα όλοι μαζί γυρίζοντας γύρω γύρω:
Χαιρετώ, χαιρετώ με τα δυο μου χέρια,
περπατώ, περπατώ με τα δυο μου πόδια,
δείξτε μου και εσείς παιδιά το δικό σας σώμα!
Η/Ο νηπιαγωγός διαλέγει άλλο παιδί και ρωτάει:
-
Πού είναι το κεφάλι σου;
-
Να το κεφάλι μου!
-
Πού είναι τα μαλλιά σου;
-
Να τα μαλλιά μου!
Όλοι μαζί τραγουδούν:
Χαιρετώ, χαιρετώ με τα δυο μου χέρια,
περπατώ, περπατώ με τα δυο μου πόδια,
δείξτε μου και εσείς παιδιά το δικό σας σώμα!
Με τον ίδιο τρόπο η δραστηριότητα συνεχίζεται…
Δ.3. «Τι το θέλεις αλεπού;» -
ομαδικό παιχνίδι
(μία παιδική μάσκα αλεπούς στην οποία θα πρέπει να προσαρμοστεί ένα λάστιχο ή κορδόνι υπάρ-
χει στον φάκελο της 3
ης
ενότητας)
Τα παιδιά κάθονται σε κύκλο και η/ο νηπιαγωγός φοράει τη μάσκα και παριστάνει την αλεπού.
Πλησιάζει ένα παιδί, το κοιτάζει επίμονα και τότε το παιδί ρωτά την αλεπού:
- Παιδί:
Τι κοιτάζεις αλεπού
;
-
Αλεπού:
Κοιτάζω τα μάτια σου. Τι τα θέλεις;
- Παιδί:
Τα θέλω για να βλέπω!
Στη συνέχεια, αυτό το παιδί παίρνει τη μάσκα και γίνεται αυτό αλεπού και επιλέγει ένα άλλο
παιδί στο οποίο πηγαίνει κοντά, κοιτάζει επίμονα κάποιο άλλο σημείο του σώματός του.
- Παιδί:
Τι κοιτάζεις αλεπού;
-
Αλεπού:
Κοιτάζω το στόμα σου. Τι το θέλεις;
-Παιδί:
Το θέλω για να μιλάω!
Έπειτα το παιδί αυτό γίνεται αλεπού και το παιχνίδι συνεχίζεται…
Δ.4. «Βλέπω κάτι που δεν βλέπεις… »
(«Ich sehe, was Du nicht siehst…» ομαδικό παιχνίδι από τη Γερμανία)
Τα παιδιά κάθονται σε κύκλο και ένα ένα παιδί με τη σειρά λέει:
«Βλέπω κάτι που δεν βλέ-
πεις και αυτό είναι… κόκκινο».
(Θα πρέπει από την αρχή να έχει οριστεί σε τι θα αναφέρον-
ται τα παιδιά, π.χ. σε χρώματα, σε είδη αντικείμενων κ.λπ. Εδώ προτείνεται να παίζουν τα παιδιά
με τα χρώματα.) Στη συνέχεια, οι υπόλοιποι προσπαθούν να μαντέψουν τι βλέπει το παιδί. Το
παιδί εκείνο που θα μαντέψει σωστά, συνεχίζει το παιχνίδι λέγοντας:
«Βλέπω κάτι που δεν βλέ-
πεις και αυτό είναι… πράσινο».
Διαφορετικά μετά από 2-3 αποτυχημένες προσπάθειες το
πρώτο παιδί μαρτυρά σε τι αναφερόταν και συνεχίζεται το παιχνίδι με το επόμενο παιδί.
I...,30,31,32,33,34,35,36,37,38,39 41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,...168