75
11. «Οι απόψεις σας… “στον αέρα”»,
είναι ο τίτλος μιας ραδιοφωνικής εκπομπής. Φιλοξενεί τις απόψεις των ακροατών που
ακούγονται «ζωντανά», στον «αέρα»! Παρουσιαστής και συντονιστής της συζήτησης
είναι … ο δάσκαλος ή η δασκάλα σας κι εσείς … οι ακροατές που θα συμμετέχετε.
Σήμερα, το θέμα της εκπομπής είναι
«Το παιδί και η διαφήμιση».
Ετοιμαστείτε σε
αυτό το παιχνίδι ρόλων να εκφράσετε απόψεις και επιχειρήματα, με πειστικό τρόπο,
υποδυόμενοι άλλα πρόσωπα!
u
Χωριστείτε σε τρεις ομάδες:
1. Η ομάδα των διαφημιστών,
αυτή που διάβασε το
ΚΕΙΜΕΝΟ Α
2. Η ομάδα των γονέων,
αυτή που διάβασε το
ΚΕΙΜΕΝΟ Β
3. Η ομάδα των διαφημιζόμενων εταιριών,
αυτή που διάβασε το
ΚΕΙΜΕΝΟ Γ.
u
Συνεργαστείτε στις ομάδες σας:
1.
Διαβάζετε και πάλι το
ΚΕΙΜΕΝΟ,
υπογραμμίζοντας τα
επιχειρήματα.
2.
Διαβάζετε ένα ή περισσότερα από τα
συμπληρωματικά κείμενα
που ακολουθούν,
εφόσον το θέμα τους ενδιαφέρει την ομάδα σας και προσφέρεται για να αντλήσετε,
επιπλέον, επιχειρήματα, παραδείγματα, τεκμήρια, αναφορές σε έρευνες, στατιστικά
στοιχεία και άλλες πληροφορίες.
3.
Ένας από την ομάδα σας, σε ρόλο γραμματέα, σημειώνει τα επιχειρήματα που
αποφασίσατε ότι θα αναφέρετε, όταν «τηλεφωνήσετε» στην εκπομπή.
u
Διαδικασία:
1.
Ο δάσκαλος ή η δασκάλα σας, σε ρόλο παρουσιαστή/συντονιστή, κάνει την εισαγωγή
της εκπομπής.
2.
Φροντίστε να «τηλεφωνήσετε» και να συμμετέχετε όλα τα μέλη της κάθε ομάδας.
3.
Όταν αρχίσει να δέχεται «τηλεφωνήματα» και να σας δίνει τον λόγο ο δάσκαλος/α,
τότε, όπως συνηθίζετε, λέτε το όνομά σας, την ιδιότητά σας (γονέας, διαφημιστής,
διαφημιζόμενος) και γιατί σας ενδιαφέρει αυτό το θέμα. Στη συνέχεια, αναφέρετε τις
απόψεις και τα επιχειρήματά σας, συμβουλευόμενοι τις σημειώσεις.
4.
Να είστε σε ετοιμότητα και προετοιμασμένοι, γιατί ο δάσκαλος-«παρουσιαστής»
μπορεί νααμφισβητήσει τις απόψεις σας ή να ζητήσει ναεξηγήσετε κάτι μεπερισσότερες
λεπτομέρειες! Το ίδιο μπορεί να συμβεί και από τους ακροατές των άλλων ομάδων που
θα σπεύσουν να «τηλεφωνήσουν»!
5. Καλή επιτυχία!!!
I...,65,66,67,68,69,70,71,72,73,74 76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,...120