112
Δ.2. «Το πάρτι αρχίζει»
Η/Ο νηπιαγωγός με τα παιδιά δραματοποιούν το πάρτι είτε της κούκλας Μαρίας είτε του παι-
διού που αποφασίστηκε να γιορτάσουν τα γενέθλιά του.
Παρακάτω προτείνονται διάφοροι διάλογοι οι οποίοι, σε συνδυασμό με τις ενδεικτικές δρα-
στηριότητες, βοηθούν τα παιδιά στην κατανόηση και εκμάθηση του λεξιλογίου της ενότητας.
«Τα παιδιά μοιράζουν τις προσκλήσεις»
Το παιδί που γιορτάζει ή το παιδί που κρατά την κούκλα Μαρία μοιράζει τις προσκλήσεις λέ-
γοντας:
- Έλα στο πάρτι μου, την Τρίτη το πρωί, στο νηπιαγωγείο.
- Εντάξει, ευχαριστώ. Θα έρθω.
Ή
- Σε καλώ στο πάρτι μου, την Τρίτη το πρωί, στο νηπιαγωγείο.
- Εντάξει ευχαριστώ, θα έρθω.
Ή
Μία ομάδα παιδιών αναλαμβάνει να μοιράσει στα άλλα παιδιά τις προσκλήσεις της Μαρίας λέ-
γοντας:
- Έλα στο πάρτι της Μαρίας, την Τρίτη το πρωί, στο νηπιαγωγείο.
- Εντάξει, ευχαριστώ.
Τα παιδιά δίνουν τα δώρα τους
Τα παιδιά δίνουν στο παιδί που γιορτάζει ή στην κούκλα Μαρία τα δώρα τους και με τη βοή-
θεια της/του νηπιαγωγού λένε τον εξής διάλογο:
- Χρόνια Πολλά! ή Να ζήσεις! ή Να τα εκατοστίσεις!
- Ευχαριστώ πολύ!
- Πάρε το δώρο σου.
- Ευχαριστώ, είναι πολύ ωραίο
.
Τα παιδιά μπροστά στην τούρτα
- Πόσα κεράκια έχει η τούρτα;
- Έχει 5 κεράκια.
- Πόσων χρονών είναι ο … ή η Μαρία;
- Είναι 5 χρονών.
Ελάτε να σβήσουμε τα κεράκια
Τα παιδιά λένε το τραγούδι των γενεθλίων στο παιδί ή στην κούκλα Μαρία που γιορτάζει.
Κόβουμε την τούρτα
Η/Ο νηπιαγωγός κάνει διάφορες μαθηματικές ερωτήσεις στα παιδιά:
- Πόσα παιδιά είμαστε;
- Σε πόσα κομμάτια θα κόψουμε την τούρτα;
- Πόσα πιάτα χρειαζόμαστε;
- Πόσα κουτάλια
;
I...,102,103,104,105,106,107,108,109,110,111 113,114,115,116,117,118,119,120,121,122,...168