Βέβαια, κατά τη διάρκεια του εορτασμού των γενεθλίων ενδείκνυται να υπάρχει αληθινή τούρτα
για να σβήσουν τα κεράκια και να φάνε τούρτα όλα τα παιδιά.
Γ.4. «Ετοιμάζουμε τα δώρα»
Μία εύκολη και υλοποιήσιμη πρόταση για δώρο στην κατασκευή του οποίου συμμετέχουν όλα
τα παιδιά είναι ένα «Βιβλίο με ευχές και ζωγραφιές». Κάθε παιδί ζωγραφίζει μία ζωγραφιά για
το παιδί που έχει γενέθλια, στην οποία επιχειρεί με την βοήθεια της/του νηπιαγωγού να γράψει
πάνω «Χρόνια Πολλά». Στη συνέχεια, οι ζωγραφιές ενώνονται σ’ ένα βιβλίο και η/ο νηπιαγωγός
μαζί με τα παιδιά δημιουργούν το εξώφυλλο του βιβλίου όπου αναγράφονται τα στοιχεία του σχο-
λείου, τα ονόματα των παιδιών, ευχές καθώς και ό,τι άλλο θέλουν και κρίνουν τα παιδιά ότι πρέ-
πει να μπει. Τέλος, το συρράπτουν ή το δένουν με μία κορδέλα.
Γ.5. « Τραγούδι Γενεθλίων» -
τραγούδι
(ηχητικό – υπάρχει μελοποιημένο στο συνοδευτικό CD-ήχου)
Να ζήσεις, να ζήσεις (όνομα παιδιού) και χρόνια πολλά.
Μεγάλη/ος να γίνεις με άσπρα μαλλιά.
Παντού να σκορπίζεις της γνώσης το φως,
και όλοι να λένε να μία/ένας σοφός.
Στο πλαίσιο της προετοιμασίας του πάρτι, τα παιδιά με τη βοήθεια της/του νηπιαγωγού μαθαί-
νουν το τραγούδι των γενεθλίων και εξοικειώνονται με τη μελωδία του.
Γ.6. «Παιχνίδια με μπαλόνια» -
ομαδικά παιχνίδια
Τα παιδιά ενθαρρύνονται από τη/τον νηπιαγωγό να σκεφτούν και να αποφασίσουν τι παιχνίδια
θα ήθελαν να παίξουν στο πάρτι των γενεθλίων. Η/Ο νηπιαγωγός μπορεί με τη σειρά της να τους
προτείνει παιχνίδια με μπαλόνια.
1. Τα παιδιά χωρίζονται σε ζευγάρια και στέκονται αντικριστά. Ανάμεσά τους, στις κοιλίτσες
τους, στηρίζουν ένα μπαλόνι. Τα παιδιά χορεύουν με μουσική υπόκρουση προσπαθώντας να μην
τους πέσει το μπαλόνι στο πάτωμα. Το ίδιο μπορεί να επαναληφθεί προσπαθώντας να στηρίξουν
το μπαλόνι στις πλάτες τους ή σε άλλα μέρη του σώματός τους…
2. Η/Ο νηπιαγωγός ανοίγει ένα μεγάλο πανί ή ένα σεντόνι και τα παιδιά σε κύκλο το κρατούν
από τις άκρες. Έπειτα, τοποθετείται πάνω στο πανί ένα μπαλόνι και τα παιδιά αρχίζουν να κου-
νούν το πανί για να χορέψει το μπαλόνι, χωρίς όμως να πέσει κάτω.
110
I...,100,101,102,103,104,105,106,107,108,109 111,112,113,114,115,116,117,118,119,120,...168