47
Δ ι α φ η μ ί σ ε ι ς 3 και 4:
• Για ποιον λόγο, κατά τη γνώμη σας, επέλεξε ο διαφημιστής να παρουσιάσει τα
προϊόντα χωρίς περιγραφικό κείμενο; Ποιος είναι ο ρόλος της εικόνας;
• Ποιο πιστεύετε ότι είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτεται ο καταναλωτής, βλέποντας
τις διαφημίσεις;
• Πώς συνδέονται το άρωμα με τον ηθοποιό Brad Pitt και τα τσιπς με τον τραγουδιστή
Σάκη Ρουβά;
• Γιατί νομίζετε ότι επιλέχθηκαν τα συγκεκριμένα πρόσωπα για αυτές τις διαφημίσεις;
• Γράψτε δύο παραγράφους, εξηγώντας στην πρώτη, πώς αξιοποιείται στη διαφήμιση
η εικόνα που έχει ο Brad Pitt σαν διασημότητα, για να προωθήσει το άρωμα CHANEL
και στη δεύτερη παράγραφο, ο Σάκης Ρουβάς, για να προωθήσει τα τσιπς lay’s.
a
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάποια από τα παρακάτω επίθετα, που νομίζετε ότι
περιγράφουν και χαρακτηρίζουν τους δύο άντρες.
Ταλαντούχος, γοητευτικός, ελκυστικός, αριστοκρατικός, αυστηρός, χαμογελαστός,
αυστηρός, συνεπής, προσεκτικός, σοβαρός, μοναδικός, πασίγνωστος, δημοφιλής
• Γράψτε ό,τι ξέρετε για τους δύο άντρες προκειμένου να εξηγήσετε την εικόνα που
έχουν σαν διασημότητες. Μπορείτε να αντλήσετε περισσότερες πληροφορίες από το
διαδίκτυο:
,
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
I...,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46 48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,...120