52
Παράδειγμα 3:
Στο σλόγκαν,
«29 κατασκευαστές πλυντηρίων συνιστούν SKIP. Αυτοί
ξέρουν…»,
ο στόχος είναι να επηρεαστεί το κοινό και να σκεφτεί: Το «SKIP» προτείνεται
από
ειδικούς,
άρα εγγυάται καλά αποτελέσματα.
Τεχνική/μέσο διαφημιστικής πειθούς: ………………………………………………………………...……
Παράδειγμα 4:
Τα τσιγάραMarlboro έχουν
συνδεθεί/συσχετιστεί
στη σκέψη μας με τον
ανεξάρτητο, αρρενωπό καουμπόι και τις εικόνες στην άγρια δύση, που παραπέμπουν
στη γοητεία της ανεξάρτητης και περιπετειώδους ζωής.
Τεχνική/μέσο διαφημιστικής πειθούς: …………………………………………………………....………
Παράδειγμα 5:
Στο σλόγκαν,
«Οι
έξυπνοι
οδηγούν Renault»,
υποβόσκει το μήνυμα:
αν θεωρείς τον εαυτό σου «έξυπνο», πρέπει να το αποδείξεις, αγοράζοντας αυτό το
αυτοκίνητο ή αν θέλεις να δείχνεις «έξυπνος» και να μην αφήσεις υπόνοιες «κουτού»,
πρέπει να αγοράσεις αυτό το αυτοκίνητο.
Τεχνική/μέσο διαφημιστικής πειθούς: ……………………………………………………....…………….
Παράδειγμα 6 :
«Το ξάφνιασμα της Citroen… Τα καθίσματα βγαίνουν, ενώ το πίσω κεντρικό κάθισμα
μετατοπίζεται κατά 14 εκ. Πολλές θήκες και αποθηκευτικοί χώροι. Ένα πτυσσόμενο
κυλιόμενο καροτσάκι υπάρχει στο πορτ μπαγκάζ, έτοιμο για κάθε μεταφορά!
Εντυπωσιακό ταμπλό, το οποίο φιλοξενεί το λεβιέ των ταχυτήτων…
Οι προβολείς μένουν αναμμένοι για 1 λεπτό μετά το κλείσιμο του κινητήρα. Το Citroen
Xzara Picasso διατίθεται με 2 κινητήρες: 1600 κ. εκ., 90 ίπποι και 1800 κ. εκ, 117 ίπποι.
Ευχάριστο στην οδήγηση, ασφαλές, με καλή ηχομόνωση και δυνατά φρένα».
Τεχνική/μέσο διαφημιστικής πειθούς: …………………………………………………………………....
• Θυμηθείτε και περιγράψτε στην τάξη κι άλλαπαραδείγματααπόδιαφημίσεις (έντυπες,
τηλεοπτικές, ραδιοφωνικές, κ.ά.), στις οποίες χρησιμοποιούνται μία ή περισσότερες
από τις παραπάνω τεχνικές διαφημιστικής πειθούς.
• Εντοπίστε τις τεχνικέςδιαφημιστικήςπειθούς , πουχρησιμοποιούνται στιςδιαφημίσεις
1-5. Προσπαθήστε να αιτιολογήσετε την άποψή σας.
I...,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51 53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,...120