40
4. Συνεργαστείτε στις ομάδες σας, για να καταγράψετε τον δικό σας
εκτεταμένο ορισμό
για τη διαφήμιση, ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:
4
Καταγράψτε ένα
σύντομο ορισμό
της έννοιας «διαφήμιση».
4
Αναλύστε τον ορισμό
σε μία ή περισσότερες παραγράφους,
αναπτύσσοντας
ξεχωριστά το καθένα από
τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της έννοιας,
όπως τα
καταγράψετε στον παραπάνω πίνακα.
Η Διαφήμιση είναι ----------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
5. Οι διαφημίσεις είναι παντού! Εντοπίστε στους ορισμούς μερικά από τα
διαφημιστικά
μέσα
που αξιοποιούνται για την προβολή των διαφημίσεων και συμπληρώστε τον πίνακα
που ακολουθεί.
• Εμπλουτίστε τον πίνακα και με άλλα διαφημιστικά μέσα που γνωρίζετε.
• Αναφέρετε και περιγράψτε διαφημίσεις από διαφορετικά μέσα (π.χ. τηλεοπτική
διαφήμιση, ραδιοφωνική διαφήμιση).
• Συζητήστε για τις ομοιότητες και τις διαφορές που εντοπίζετε στις διαφημίσεις που
προέρχονται από διαφορετικά μέσα.
Διαφημιστικά μέσα
I...,30,31,32,33,34,35,36,37,38,39 41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,...120