114
3. Ξεχωρίστε τις φράσεις, οι οποίες ενθαρρύνουν τον διάλογο στην τάξη και τις φράσεις,
οι οποίες αποθαρρύνουν τον διάλογο στην τάξη. Συνεχίστε τους δύο καταλόγους,
γράφοντας τις δικές σας φράσεις.
Εγώ πιστεύω ότι…
Έτσι είναι, τελεία και παύλα!
Μπορεί και να με πείσεις…
Ας το σκεφτούμε όλοι μας.
Τι μπορείς να ξέρεις εσύ γι’ αυτό;
Αυτό ούτε να το συζητάς. Πάει και τελείωσε.
Φράσεις, οι οποίες ενθαρρύνουν τον διάλογο στην τάξη
……………………………………………………………………………………………………………………………........
……………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………........
……………………………………………………………………………………………………………………………………
Φράσεις, οι οποίες αποθαρρύνουν τον διάλογο στην τάξη
……………………………………………………………………………………………………………………………........
……………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………........
Ανακοινώστε στην τάξη και σχολιάστε τις φράσεις που γράψατε.
I...,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113 115,116,117,118,119,120