70
Ξεκλειδώνουμε το κείμενο
1. Διαβάστε τοάρθρο και προσπαθήστε νααπαντήσετε στις ερωτήσεις πουακολουθούν,
κυκλώνοντας την απάντηση που θεωρείτε σωστή.
Με ποια ιδιότητα επισκέπτεται τα σχολεία η Λότη Πέτροβιτς;
α. Με την ιδιότητα της έμπειρης δασκάλας, για να δείξει στους δασκάλους και στις
δασκάλες πώς να παροτρύνουν τα παιδιά να διαβάζουν.
β. Με την ιδιότητα της συγγραφέως παιδικών λογοτεχνικών βιβλίων, μετά από
πρόσκληση των δασκάλων, για να μιλήσει στα παιδιά.
γ. Με την ιδιότητα της επιθεωρήτριας, για να ελέγξει αν οι δάσκαλοι και οι δασκάλες
κάνουν σωστά τη δουλειά τους.
Πώς καλλιεργείται στα παιδιά η αγάπη για την ανάγνωση λογοτεχνικών βιβλίων, η
φιλαναγνωσία; Ποια είναι η άποψη της Λότη Πέτροβιτς;
α. Οι δάσκαλοι/ες πρέπει να υποχρεώνουν τα παιδιά να διαβάζουν πολλά λογοτεχνικά
βιβλία, γιατί μόνο έτσι θα αγαπήσουν το διάβασμα.
β. Αρκεί οι δάσκαλοι/ες να συμβουλεύουν και να παροτρύνουν τα παιδιά να διαβάζουν
λογοτεχνικά βιβλία.
γ. Δεν αρκεί η παρότρυνση των παιδιών. Χρειάζεται πρώτα να πειστούν για την αξία
των βιβλίων και τα οφέλη που αποκομίζουν απ’ την ανάγνωσή τους.
Για ποιον λόγο η Λότη Πέτροβιτς παίζει με τα παιδιά το παιχνίδι «Τα δώρα της
λογοτεχνίας»;
α. Για να τα διασκεδάσει και να τα ψυχαγωγήσει.
β. Για να καταλάβουν μέσα από αυτό το παιχνίδι την αξία των βιβλίων, τι έχουν να
κερδίσουν από την ανάγνωση βιβλίων, τι τους προσφέρει η λογοτεχνία.
γ. Για να τραβήξει το ενδιαφέρον των μέτριων μαθητών ή των λιγόλογων και δειλών.
Τι συμβαίνει στο τέλος του παιχνιδιού «Τα δώρα της λογοτεχνίας»;
α. Τα παιδιά έχουν πειστεί ότι το παιδικό λογοτεχνικό βιβλίο είναι κάτι πολύτιμο και
κάνουν σχέδια για το πόσα βιβλία θα διαβάσουν.
β. Τα παιδιά ζητούν να συνεχιστεί το παιχνίδι, γιατί το βρίσκουν διασκεδαστικό.
γ. Τα παιδιά παρουσιάζουν στην τάξη τα αγαπημένα τους βιβλία.
I...,60,61,62,63,64,65,66,67,68,69 71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,...138