62
Ξεκλειδώνουμε την αφίσα
1. Παρατηρήστε και περιγράψτε την αφίσα.
2. Για ποιο γεγονός φιλοτεχνήθηκε η αφίσα; Πώς μπορέσατε να το διακρίνετε;
3. Διαβάστε το γραπτό μήνυμα της αφίσας και πείτε τη γνώμη σας αν ταιριάζει με το
μήνυμα της εικόνας.
4. Ποιο νομίζετε ότι είναι το κοινό, στο οποίο απευθύνεται η αφίσα;
Πώς το καταλάβατε;
5. Για ποιον σκοπό, άραγε, φιλοτεχνήθηκε η αφίσα;
Για να συμβουλεύσει
Για να ενημερώσει
Για να παρακινήσει Για να επηρεάσει
6. Για ποιον λόγο νομίζετε ότι χρησιμοποιείται στην εικόνα ένα δέντρο και όχι κάτι άλλο;
Μήπως αυτό το σύμβολο σάς θυμίζει κάτι;
7. Οι πιο αποτελεσματικές αφίσες χρησιμοποιούν σύμβολα που είναι ασυνήθιστα, απλά
και άμεσα. Αυτή είναι μια αποτελεσματική αφίσα;
8. Ποιες ομοιότητες και ποιες διαφορές διακρίνετε μεταξύ της αφίσας, που
εικονογραφήθηκε από την Noemí Villamuza, και του κειμένου, που γράφτηκε από τον ο
Eliacer Cansino;
9. Ο γιορτασμός της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού
Βιβλίου πλησιάζει! Τι θα λέγατε να συνεργαστείτε,
για να γράψετε κείμενα με το δικό σας μήνυμα και
να εικονογραφήσετε τις αφίσες σας; Μην ξεχνάτε
τον στόχο σας να ενημερώσετε τους μαθητές και τις
μαθήτριες του σχολείου σας για τη γιορτή και για να
τονίσετε την αξία των βιβλίων και της ανάγνωσης!
Αφίσα μαθητών/τριών
του 3ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμπάκας
I...,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61 63,64,65,66,67,68,69,70,71,72,...138