65
2. Προσπαθήστε κι εσείς να κάνετε μιαβιβλιοπαρουσίασηστην τάξη! Αφούαναφερθείτε
στα βιβλιογραφικά στοιχεία (τίτλος, συγγραφέας, εικονογράφος, εκδόσεις), στη
συνέχεια μιλήστε με λίγα λόγια για το βιβλίο που διαβάσατε, αναφέροντας τους ήρωες,
τις περιπέτειες και τα συναισθήματά τους. Μην ξεχάσετε να αναφέρετε τις προσωπικές
σας εντυπώσεις και τα συναισθήματα που σας προκάλεσε η ανάγνωση του βιβλίου.
3. Μπορείτε, ακόμα, να γράψετε τις βιβλιοπαρουσιάσεις και στη συνέχεια να τις
αναρτήσετε στον πίνακα ανακοινώσεων της τάξης σας. Βάλτε τα δυνατά σας, για να
παρακινήσετε με τις βιβλιοπαρουσιάσεις σας τους συμμαθητές και τις συμμαθήτριές
σας να ζητήσουν να τους δανείσετε τα βιβλία, για να τα διαβάσουν! Δείτε πώς τα
κατάφερε η Ελένη…
Δημοκρατία και ελευθερία ή δικτατορία,
ανελευθερία και λογοκρισία; Η ιστορία
διαδραματίζεται στα χρόνια της δικτατορίας
και αναφέρεται σε 19 πιτσιρίκια, μαθητές
της Β΄ Δημοτικού, στο Μεγαλόβρυσο, που
ξεσηκώθηκαν εναντίον των δικτατόρων.
Προσπαθούνναβρουντρόπουςναβοηθήσουν
την πατρίδα τους, συνεδριάζοντας στα
διαλείμματα, στο προαύλιο του σχολείου.
Μάλιστα, αποφασίζουν να στείλουν κι ένα
γράμμα στον Αι – Βασίλη, ώστε να τους
φέρει τα όπλα για την «επανάσταση»
τους και ανάμεσα τους και το μυστικό
όπλο… Ποιο είναι όμως αυτό το μυστικό
όπλο και τι θα γίνει όταν οι άνθρωποι της
δικτατορίας μάθουν γι’ αυτό; Άραγε θα
τους συλλάβουν; Όλα αυτά τα ερωτήματα
θα σας λυθούν καθώς θα διαβάσετε αυτό το
θαυμάσιο βιβλίο, που θα σας συναρπάσει!
Πρόκειται κυριολεκτικά για μια «μάχη»
σαν εκείνη του Δαβίδ με το Γολιάθ!!!
Ελένη
I...,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64 66,67,68,69,70,71,72,73,74,75,...138