37
Δραστηριότητες:
1. Αντοποίημαήτανζωγραφιά; Ζωγραφίστετιςεικόνεςτουποιήματοςκαιδημιουργήστε
ένα ομαδικό κολάζ!
2. Κρίνοντας από τον εαυτό σας, συζητήστε στην τάξη ποιες άλλες ανάγκες, εκτός από
την αγάπη και τη χαρά, έχουν όλου του κόσμου τα παιδιά.
3. Διαβάστε παρακάτω τις περιλήψεις των βιβλίων. Ποιες ίδιες ανάγκες και ποια ίδια
δικαιώματα με εσάς έχουν ο Μάνος, η Αργυρώ και ο Θωμάς;
Ο Μάνος με τα σκιστά μάτια και το πλακουτσό πρόσωπο
είναι ένα αγόρι διαφορετικό από τ’ άλλα. Γι’ αυτό και τα
παιδιά της γειτονιάς του δεν παίζουν μαζί του. Εκείνος,
όμως, ξέρει να παίζει, ξέρει να μοιράζεται, μα πάνω απ’ όλα
ξέρει ν’ αγαπά…
Η Αργυρώ είναι ένα κοριτσάκι με κινητική αναπηρία, που
χρησιμοποιεί αμαξίδιο. Αυτό, όμως, δεν την εμποδίζει να
γελάει, να τραγουδάει, να κάνει κούνια, να χαμογελάει,
να είναι χαρούμενη, να είναι λυπημένη, να χορεύει, να
κολυμπάει, να κρύβεται, να φωνάζει, να θυμώνει, να νιώθει
περήφανη, να πηγαίνει βόλτα, να κάνει σωστά τις ασκήσεις
της, να κάνει λάθη, να ζωγραφίζει, να φοβάται το σκοτάδι,
να θέλει αγκαλιά και παραμύθια για να κοιμηθεί…Η Αργυρώ
δεν είναι παρά ένα συνηθισμένο παιδί…
Ο Θωμάς είναι ένα παιδί με νοητική υστέρηση. Με τη
βοήθεια, όμως, των γονιών του και του ειδικού σχολείου
που παρακολουθεί, καταφέρνει να αναπτύξει απίστευτες
ικανότητες και να λάβει μέρος στους Παραολυμπιακούς
Αγώνες. Όταν έρχεται η σειρά του να αγωνιστεί, κάτι
απρόσμενο θα συμβεί που θα φανερώσει την καλοσύνη
και το μεγαλείο της ψυχής του. Ένα βιβλίο που προβάλλει
το αληθινό πνεύμα των Ολυμπιακών Αγώνων, αλλά και την
καθημερινή πάλη των παιδιών με αναπηρία να διεκδικούν
όσα δικαιούνται.
I...,27,28,29,30,31,32,33,34,35,36 38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,...138