27
Γ.5. «Ας φτιάξουμε το δικό μας ζωντανό έργο τέχνης!»
(Τα έργα τέχνης “Family Group” Henry Moore, “A Citizen” Mikhail Davidvich Natarevich,
μία οικογένεια cartoon http//digital-art-gallery.com/picture/big/5566 και “Family” Patricia Dahl-
man υπάρχουν στον φάκελο της 2
ης
ενότητας)
Σε όλα τα έργα τέχνης και με διάφορες τεχνοτροπίες αναπαριστάνονται οικογένειες.
Στόχοι της δραστηριότητας
: Να ενθαρρυνθούν τα παιδιά στην παραγωγή λόγου παρατηρών-
τας τις εικόνες με τα έργα τέχνης και ανάλογα με τις γλωσσικές τους ικανότητες να παρουσιά-
σουν τα μέλη των οικογενειών, να μετρήσουν ή να περιγράψουν τι κάνουν.
Στη συνέχεια, χωρίζονται σε ομάδες των 3-4 παιδιών, τους δίνεται κρυφά και τυχαία μια εικόνα
και πρέπει να αποφασίσουν με την ομάδα τους σε μια άκρη της αίθουσας πώς θα αναπαραστή-
σουν την εικόνα αυτή. Έπειτα η κάθε ομάδα αναπαριστάνει με τη σειρά στους υπόλοιπους μαθη-
τές την εικόνα της και εκείνοι προσπαθούν να μαντέψουν ποια εικόνα είναι.
Γ.6. «Κολλημένος στη λάσπη»
(«Stuck in the Mud» ομαδικό παιχνίδι από την Αυστραλία)
Τα παιδιά είναι χωρισμένα σε δύο ομάδες. Η μία ομάδα κυνηγάει την άλλη και όταν πιάσει ένα
παιδί από την άλλη ομάδα, το παιδί αυτό μένει ακίνητο με ανοιχτά πόδια (σαν να έχει κολλήσει
στη λάσπη). Τότε θα πρέπει να πάει ένα παιδί της ομάδας του, να περάσει από κάτω από τα πόδια
του για να το ξεκολλήσει από τη λάσπη και το παιχνίδι συνεχίζεται...
Γ.7. «Στο μπαμπά και στη μαμά και ας έχουνε κοιλιά!» -
τραγούδι
(ηχητικό – υπάρχει μελοποιημένο στο συνοδευτικό CD-ήχου)
Ο μπαμπάς μου ο Μανόλης
το πρωί όταν ξυπνά,
τη γυμναστική του κάνει
να του πέσει η κοιλιά.
Από δίπλα κι η μαμά μου
τρέχει, σκύβει και πηδά,
ανεβαίνει, κατεβαίνει
πάνω κάτω τα σκαλιά.
Αχ μανούλα! Αχ μπαμπά!
σας το λέω με χαρά
πως εγώ σας αγαπάω
και ας έχετε κοιλιά!
I...,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26 28,29,30,31,32,33,34,35,36,37,...168