Τα παιδιά ζωγραφίζουν ή κολλούν φωτογραφίες της οικογένειάς τους και στη συνέχεια το κάθε
παιδί το παρουσιάζει στα άλλα παιδιά επαναλαμβάνοντας το λεξιλόγιο της ενότητας:
«Αυτός είναι
ο μπαμπάς μου. Τον λένε…».
Η/Ο νηπιαγωγός παίρνει τα οικογενειακά δέντρα όλων των παιδιών και τα ανακατεύει. Ζητά
από ένα παιδί να πάρει ένα τυχαία και να πει:
«Να ο/η …. και η οικογένειά του/της.»
(Σε πιο
προχωρημένο επίπεδο θα μπορούσε να πει
«Η οικογένεια του/της …»
).
Γ.2. «Ζωγραφίζω την οικογένειά μου ή φτιάχνω κολάζ»
Ενθαρρύνουμε τα παιδιά να ζωγραφίσουν σε ολόσωμες ζω-
γραφιές τα μέλη της οικογένειά τους ή να επιλέξουν κά-
ποιες εικόνες ανθρώπων από περιοδικά και στη συνέχεια
κόβοντάς τες να τις κολλήσουν σε ό,τι φόντο θέλουν και να
αναπαραστήσουν την οικογένειά τους.
Στη συνέχεια θα παρουσιάσουν τα έργα τους στην τάξη
χρησιμοποιώντας τις αντίστοιχες φράσεις.
Γ.3. «Φτιάχνω με πλαστελίνη την οικογένειά μου»
Τα παιδιά μπορούν να φτιάξουν μια οικογένεια με πλαστε-
λίνη παρόμοια με εκείνη της φωτογραφίας που είναι φτιαγ-
μένη από άχυρο.
Γ.4. «Μιμήσου την οικογένειά σου»
Υλικά:
• στεφάνια (στρογγυλοί πλαστικοί σωλήνες)
Η/Ο νηπιαγωγός πηγαίνει στη μέση της παρεούλας, βάζει
ένα στεφάνι κάτω, μπαίνει μέσα σε αυτό και παρουσιάζεται:
«
Γεια σας είμαι η/ο…».
Στη συνέχεια, υποκλίνεται με τον
τρόπο που επιθυμεί. Γύρω από το στεφάνι της/του τοποθε-
τεί και άλλα στεφάνια που αντιστοιχούν στα μέλη της οικο-
γένειά της/του και φτιάχνει ένα λουλούδι με πέταλα.
Έπειτα μπαίνει σε καθένα από τα στεφάνια π.χ. του
μπαμπά της/του και υποδυόμενη τον μπαμπά της/του, βήχει,
ξεροβήχει και με χοντρή φωνή λέει:
«Γεια σας είμαι ο
μπαμπάς της
(π.χ.)
Αργυρώς. Με λένε Γιώργο»
.
Στη συγκεκριμένη δραστηριότητα μπορούν να χρησιμοποιηθούν αντικείμενα της θεατρικής γω-
νιάς, όπως: ένα καπέλο για τον μπαμπά, ένα μαντήλι για τη μαμά …
Η/Ο νηπιαγωγός καλεί ένα - ένα τα παιδιά να παρουσιάσουν με ανάλογο τρόπο την οικογένειά
τους.
(SylvieSArtwork From MICAClass)
-
ment_id=10469
26
I...,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25 27,28,29,30,31,32,33,34,35,36,...168