21
Προέκταση της δραστηριότητας
: Η/Ο νηπιαγωγός μπορεί να διαβάσει από την αφίσα τους διά-
φορους χαιρετισμούς ώστε να αναγνωρίσουν τα παιδιά ποιες λέξεις καταλαβαίνουν ή να παίξουν
με τα γραφήματα και τα φωνήματα των λέξεων, όπως αυτό προτείνεται στη δραστηριότητα Γ.5.
Η δραστηριότητα αυτή καλό είναι να γίνει όταν η/ο νηπιαγωγός θεωρήσει ότι τα παιδιά μπορούν
να ανταποκριθούν γλωσσικά.
Το «Γεια σου» σε διάφορες γλώσσες :
- Αγγλικά: Hello (Χελόου)
- Αλβανικά: përshëndetje (περσεντέντιε)
- Αραβικά:
(μέρχαμπα)
- Βουλγαρικά:
Здравейте
(ζντραβέϊτε)
- Γαλλικά: Salut (σαλύ)
- Γερμανικά: Hallo (χαλό)
- Ελληνικά: Γεια σου
- Ισπανικά: iHola (Όλα)
- Ιταλικά: Ciao (τσάο)
- Κινέζικα:
(γουέι)
- Ουκρανικά:
здрастуйте
(ζτράστουίτε)
- Πορτογαλλικά:
olá
(όλα)
- Ρουμανικά:
Bunᾰ
(Μπούνα)
- Ρωσικά:
здравствуйте
(ζντράβστβουίτσε)
- Σουηδικά: Hej (χέι)
- Τούρκικα: Merhaba (μάρχαμπα)
Υπενθύμιση:
Προτείνεται, με την ολοκλήρωση κάθε θεματικής ενότητας, η/ο νηπιαγωγός, προ-
κειμένου να ελέγξει την επίτευξη των διδακτικών στόχων που είχε θέσει, να παίζει με τα παιδιά
το επιτραπέζιο παιχνίδι
«Ταξίδι στην Παιχνιδοχώρα» (βλ. 14
η
ενότητα)
.
I...,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20 22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,...168