Λεκτική
επικοινωνιακή
πράξη
• μαθαίνω να αυτοσυ-
στήνομαι
• ζητώ και δίνω πληρο-
φορίες για το όνομα κά-
ποιου
• μαθαίνω να χαιρετώ
και να απαντώ σε χαιρε-
τισμούς με οικείο και
τυπικό ύφος
Α. Στόχοι
Α.1. Γλωσσικοί στόχοι
Μορφολογικά /
Συντακτικά στοιχεία
• η δομή:
1. - Πώς σε, τον/τη λένε;
2. - Είμαι ο/η…
3.- Με, σε, τον/τη λένε…
• γνωριμία με τους δύο αριθμούς
της Ελληνικής (χρήση του πλη-
θυντικού ευγενείας)
Εφαρμογή
-Γεια σου./ Γεια σας.
Είμαι ο/η ...
- Πώς σε λένε;
- Με λένε …
- Πώς τον/τη λένε;
- Τον/Τη λένε…
-Το όνομά μου είναι…
-Το όνομά σου είναι …
-Το όνομά του/της είναι …
-Γεια σου! Τι κάνεις;
-Καλά, ευχαριστώ.
-Γεια σας! Τι κάνετε;
-Καλά, ευχαριστώ.
Α.2. Κοινωνικο-πολιτισμικοί στόχοι
• Να κατανοήσουν οι μαθητές/μαθήτριες πως όλα τα παιδιά δικαιούνται ένα όνομα (Πρώτο
άρθρο των Δικαιωμάτων του Παιδιού).
• Να γνωριστούν οι μαθητές/μαθήτριες μεταξύ τους.
• Να μάθουν να αυτοσυστήνονται και να παρουσιάζουν την ταυτότητά τους μέσα από το όνομα
που επιλέγουν για να τους αποκαλούν με αυτό στην τάξη.
• Να μάθουν να σέβονται την ταυτότητα που δηλώνει το κάθε παιδί.
• Να κατανοούν οι μαθητές/μαθήτριες ότι υπάρχουν διάφοροι τρόποι συνεννόησης μεταξύ των
ανθρώπων στη λεκτική και στη μη λεκτική επικοινωνία, οι οποίοι χρησιμοποιούνται ανά-
λογα με την επικοινωνιακή περίσταση και το πολιτισμικό πλαίσιο.
14
I...,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13 15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,...168