135
Γ.10. «Όλα τα ζώα τα αγαπώ» -
τραγούδι
(ηχητικό – υπάρχει μελοποιημένο στο συνοδευτικό CD-ήχου)
Όλα τα ζώα τα αγαπώ
γιατί αυτά όπως κι εγώ
θέλουν φαΐ, θέλουν νερό.
Όλα τα ζώα τα αγαπώ!
Γιατί αυτά όπως και εσύ
θέλουν αγάπη, προσοχή
και έχουν για σπίτι τους τη γη.
Όλα τα ζώα τα αγαπώ!!
Δ. Ενδεικτικές δραστηριότητες κατανόησης και παραγωγής λόγου
Δ.1. «Το παιχνίδι της συνέντευξης»
Ένα ζωάκι από το σπίτι μου
Η/Ο νηπιαγωγός ζητά από τα παιδιά να φέρουν από το σπίτι τους ένα αγαπημένο τους ζωάκι–
παιχνίδι και στη συνέχεια κάθε παιδί είτε με μονόλογο είτε απαντώντας σε ερωτήσεις της/του νη-
πιαγωγού ή των άλλων παιδιών παρουσιάζει το ζωάκι του:
-
Τι είναι;
- Είναι το σκυλάκι μου.
- Πώς το λένε;
- Το λένε Χάρη.
- Τι χρώμα είναι η γούνα του;
- Τι χρώμα είναι τα μάτια του;
- Τι τρώει;
- Κόκαλα.
- Τι κάνεις με το σκυλάκι σου;
- Παίζω και το αγαπώ πολύ. Το βράδυ το παίρνω αγκαλιά και κοιμόμαστε μαζί...
Τα παιδιά αφήνουν τα ζωάκια τους στον χώρο του νηπιαγωγείου για λίγες μέρες και παίζουν
με αυτά και τα φροντίζουν, όπως φροντίζουμε τα πραγματικά ζώα.
Συνέντευξη με ένα ζωάκι
Η/Ο νηπιαγωγός παίρνει συνέντευξη στο κουκλοθέατρο από ένα ζώο. Ένα παιδί δίνει φωνή στο
αγαπημένο του ζωάκι:
Νηπιαγωγός:
Πώς σε λένε;
Παιδί – Ζωάκι:
Τζακ.
Νηπιαγωγός:
Πού είναι το σπίτι σου;
Παιδί – Ζωάκι:
Στον κήπο του Γιάννη.
Νηπιαγωγός:
Πώς είναι το σπίτι σου;
Παιδί – Ζωάκι:
Μικρό και ξύλινο.
I...,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134 136,137,138,139,140,141,142,143,144,145,...168