Λεκτική
επικοινωνιακή
πράξη
• μαθαίνω λεξιλόγιο
σχετικά με τα ζώα
• περιγράφω τα ζώα
• παρατηρώ και
κάνω συγκρίσεις
• ζητώ και δίνω
πληροφορίες για τα
ζώα και τις συνή-
θειές τους
Α. Στόχοι
Α.1. Γλωσσικοί στόχοι
Μορφολογικά /
Συντακτικά στοιχεία
• λεξιλόγιο ενότητας
• γενική προσδιορι-
στική κτητική
• περιφραστικά πα-
ραθετικά
Εφαρμογή
Ζώα της ζούγκλας – σαβάνας:
η ζέβρα, η καμηλοπάρδαλη, ο ελέφαντας,
το λιοντάρι, η τίγρης, ο κροκόδειλος, ο ιπ-
ποπόταμος…
Ζώα του δάσους:
το φίδι, ο σκίουρος, ο
λαγός, η καφέ αρκούδα, η αλεπού, ο βά-
τραχος, ο σκαντζόχοιρος, ο αετός…
Ζώα της φάρμας:
ο σκύλος, η γάτα, το
άλογο, το γαϊδούρι, η κότα, ο κόκορας, η
πάπια, η αγελάδα, το γουρούνι, η κατσίκα,
το μυρμήγκι, η μέλισσα, το χελιδόνι, το
ποντίκι…
Ζώα της θάλασσας:
το ψάρι, το δελφίνι,
ο καρχαρίας, η φάλαινα, η φώκια, ο πιγ-
κουΐνος, η χελώνα, το χταπόδι, ο αστερίας,
ο αστακός, το καβούρι, ο γλάρος…
Η παπαγάλος έχει ράμφος και πολύχρωμα
φτερά. Ο σκύλος έχει τέσσερα πόδια και η
κότα έχει δύο πόδια.
Η ουρά
της γάτας
είναι μεγάλη. Η ουρά
του γουρουνιού
είναι μικρή.
Ο ελέφαντας είναι
πιο μεγάλος από
τη
γάτα.
-Πού ζει η φάλαινα; -Ζει στη θάλασσα.
-Τι τρώει ο λαγός; -Τρώει καρότα.
Η καφέ αρκούδα κοιμάται το χειμώνα.
130
I...,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129 131,132,133,134,135,136,137,138,139,140,...168