19
4
Στη Στοκχόλμη της Σουηδίας
λειτουργεί ένα διαφορετικό
σχολείο, χωρίς τοίχους και
αίθουσες
διδασκαλίας!
Κάθε παιδί έχει τον δικό του
φορητό υπολογιστή (lap-
top) και μπορεί να εργαστεί
ατομικά ή σε ομάδες!
1. Παρατηρήστε τις φωτογραφίες και διαβάστε τις λεζάντες, εργαζόμενοι/ες στις ομάδες
σας. Κάθε ομάδα επιλέγει μία φωτογραφία και αναλαμβάνει να ανακοινώσει στην τάξη
τις εντυπώσεις, τα σχόλια και τις παρατηρήσεις της. Οι παρακάτω ερωτήσεις θα σας
βοηθήσουν!
• Ποια είναι η πρώτη εντύπωση που σας προκαλεί η φωτογραφία;
• Ποιες λέξεις θα χρησιμοποιούσατε, για να περιγράψετε την αντίδρασή σας στη θέα της
φωτογραφίας;
…………………………………………………………………………………………………………………………………………
• Ποιοι παρουσιάζονται στη φωτογραφία; Πού έχουν φωτογραφηθεί; Τι ακριβώς κάνουν;
(Περιγραφή της φωτογραφίας).
• Γιατί, κατά τη γνώμη σας, τραβήχτηκε αυτή η φωτογραφία; Διατυπώστε υποθετικά
σενάρια.
• Τι νομίζετε ότι προσπαθεί να μεταδώσει ο/η φωτογράφος στον θεατή;
• Η φωτογραφία είναι φυσική (χωρίς τις οδηγίες του φωτογράφου) ή σκηνοθετημένη;
Πώς το συμπεραίνετε;
2. Ποια ιστορία «λέει» η φωτογραφία σας; Συνεργαστείτε στην ομάδα σας, για να
αφηγηθείτε στην τάξη την ιστορία που βλέπετε.
3. Η ύπαρξη λεζάντας επηρέασε αυτό που πιστεύατε ότι συμβαίνει στη φωτογραφία;
Γιατί;
4. Ποιες πληροφορίες αντλήσατε από τη φωτογραφία και ποιες από τη λεζάντα,
εργαζόμενοι/ες στις ομάδες σας;
I...,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18 20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,...138