15
3. Η αποστολή του Εέ συνεχίζεται… στο δικό σας σχολείο! Φανταστείτε ότι ο Εέ βρίσκεται
ανάμεσά σας, έτοιμος να σας βοηθήσει!
• Αφηγηθείτε ένα επεισόδιο που συνέβη στην τάξη και σας βοήθησε ο Εέ! Συμβουλευθείτε
τον πίνακα, για να οργανώσετε τα αφηγηματικά σας κείμενα.
• Αφού ολοκληρώσετε, ελέγξτε και διορθώστε τα κείμενά σας. Ο Μάνος Κοντολέων θα
χαρεί ιδιαίτερα, που ο Εέ συνεχίζει την αποστολή του, αν, με τη βοήθεια της δασκάλας
σας, στείλετε τις αφηγήσεις σας στην ιστοσελίδα του:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………
Όταν θέλετε να αφηγηθείτε κάτι που συνέβη
Γράφετε:
• Πού και πότε έγινε.
• Ποιοι/ες παίρνουν μέρος.
• Πώς συνέβη (αίτια).
• Τι ακριβώς έγινε.
• Ποια είναι η σημασία του (αν είναι σημαντικό και γιατί).
• Ποια είναι τα αποτελέσματα.
• Ποιες σκέψεις και συναισθήματα σας προκάλεσε.
Χρησιμοποιείτε:
• Χρόνους του παρελθόντος (Παρατατικό, Αόριστο, αλλά και
ιστορικό Ενεστώτα για ζωντάνια).
• Χρονικές και αιτιολογικές προτάσεις.
• Χρονικούς συνδέσμους, χρονικά επιρρήματα ή φράσεις που
δηλώνουν χρόνο.
• Επίθετα.
ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ … ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ …
I...,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14 16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,...138