12
Ξεκλειδώνουμε το κείμενο
1. Ο Εέ είναι ένας εξωγήινος, ένας διαφορετικός! Πώς αντιδρούν τα παιδιά
του σχολείου στην παρουσία του; Είναι αποδεκτός;
2. Για ποιο λόγο ο Εέ βρίσκεται στο σχολείο; Ποια να είναι, άραγε, η
αποστολή του; Πώς το συμπεραίνετε;
3. Ποιες δυσκολίες αντιμετωπίζει ο Δημήτρης στο μάθημα της Αριθμητικής
και ποιες η Άννα στο μάθημα της Ιστορίας; Γιατί;
4. Με ποιους τρόπους ο Εέ βοηθάει τον Δημήτρη να καταλάβει και να λύσει
το πρόβλημα της Αριθμητικής και την Άννα να καταλάβει και να εξηγήσει τα
ιστορικά γεγονότα; Γιατί, κατά τη γνώμη σας, είχε αποτέλεσμα η βοήθεια του
Εέ;
Δραστηριότητες
1. Ο Εέ είναι ένας ξένος, ένας διαφορετικός. Ωστόσο, γίνεται αποδεκτός και
αγαπητός από όλα τα παιδιά του σχολείου, εκτός από τη μικρή Χρυσάνθη
που… τον φοβάται! Φανταστείτε μια αντίθετη κατάσταση, την οποία βιώνετε
εσείς:
Η οικογένειά σας επέστρεψε από την Ελλάδα στην Αλβανία ή μετακόμισε σε
μια καινούρια περιοχή και την πρώτη μέρα στο σχολείο δεν σας ξέρει κανένας.
Είστε ο νέος μαθητής ή η νέα μαθήτρια στην τάξη και τα υπόλοιπα παιδιά σάς
αποφεύγουν, δεν σας κάνουν παρέα… Πώς νιώθετε; Τι θα θέλατε από τους
συμμαθητές, τις συμμαθήτριες και τον δάσκαλο ή τη δασκάλα σας;
I...,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11 13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,...138