21
Δραστηριότητες
1.
Τι μπορεί να συνέβη με το μεγάλο ρολόι του κόσμου και τα άλλα ρολόγια; Γιατί σταμάτησαν;
Συζητήστε το στην τάξη.
2.
Πώς μπορεί να τελείωσε αυτή η ιστορία;
3.
Φανταστείτε μια ημέρα στη δική σας ζωή, που τα ρολόγια ξαφνικά σταμάτησαν παντού. Τι
θα συνέβαινε;
Αν μια μέρα σταματούσαν τα ρολόγια,
4.
Ο γερο - Γουότς, δηλαδή ο τεχνίτης που φτιάχνει και επιδιορθώνει τα ρολόγια, ονομάζεται
ωρολογοποιός
.
Πώς ονομάζεται άραγε αυτός που:
- φτιάχνει ψωμί (
άρτο
);
- φτιάχνει
φάρμακα
;
- φτιάχνει
έπιπλα
;
- φτιάχνει
αρώματα
;
- φτιάχνει κρασί (
οίνο
);
Και μην ξεχνάτε τον
κακοποιό
(που κάνει κακές πράξεις), τον
ηθοποιό
(που παίζει στο θέατρο
ή στον κινηματογράφο), τον
ειρηνοποιό
(που φέρνει την ειρήνη, που διαλύει τις έχθρες).
5.
Ο γερο - Γουότς μάς διηγείται μία περιπέτεια που έζησε πριν από καιρό στη γειτονιά του.
Αφού διαβάσετε ξανά τι σημαίνουν οι προηγούμενες λέξεις, συμπληρώστε τις λέξεις που
χάθηκαν!
Την περασμένη Τρίτη, αγόρασα ψωμί από τον φίλο μου τον
και ύστερα χαιρέτησα τον
, που πάντα έφτιαχνε σπουδαίο κρασί.
Πέρασα από τον
, για να αγοράσωταφάρμακα
της γυναίκας μου και κατευθύνθηκα προς τον
,
γιατί του είχα παραγγείλει ένα ωραίο έπιπλο για το σαλόνι μου. Ξαφνικά,
άκουσα φωνές από την τράπεζα. Ένας
είχε
μπει μέσα και έκανε ληστεία. Βγαίνοντας, όμως, γλίστρησε μπροστά στο
πεζοδρόμιο και οι αστυνομικοί τον έπιασαν πολύ γρήγορα.
Κείμενο της συγγραφικής ομάδας
1...,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20 22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,...128