16
Δραστηριότητες
1.
Τι άλλο μπορεί να ζήτησε από το ρομπότ να του κάνει; Πώς μπορεί, άραγε, να τελειώνει
η ιστορία που διαβάσατε; Θέλετε να τη συνεχίσετε με τον δικό σας τρόπο; (Μην ξεχάσετε
να χρησιμοποιήσετε εκφράσεις, όπως
την επόμενη μέρα, ύστερα, αργότερα, μετά από, στη
συνέχεια, ξαφνικά, τότε, στο τέλος, και τελικά
κ.λπ.).
Την επόμενη μέρα σκέφτηκα να
Πώς γράφουμε φανταστικές ιστορίες
Παράξενη ιστορία, έτσι δεν είναι; Κι, όμως, όσο κι αν σας φαίνεται περίεργο, κάθε φαντα-
στική ιστορία ακολουθεί την ίδια περίπου συνταγή. Διαβάστε παρακάτω τη συνταγή της:
Α.
Σε κάθε φανταστική ιστορία,
όλα μπορούν να συμβούν
: ένας άνθρωπος να πετάει, ένα
δέντρο να μιλάει, ένας δεινόσαυρος να τραγουδάει.
Β.
Σε κάθε φανταστική ιστορία, όπως και στα παραμύθια,
ξεχωρίζει ο ήρωας
ή οι ήρωες.
Ακόμη, σε μια φανταστική ιστορία,
μπορεί να είμαι ΕΓΩ ο ήρωας
! Για να γράψουμε μια
φανταστική ιστορία, αρκεί να σκεφτούμε ερωτήματα, όπως: Ποιος είναι ο ήρωας; Τι έγινε;
Πού έγινε; Γιατί έγινε; Τι συνέβη μετά; Πώς θα τελειώσει αυτή η ιστορία;
Γ.
Σε κάθε φανταστική ιστορία,
ο ήρωας μπλέκει σε περιπέτειες και το ένα επεισόδιο φέρ-
νει το άλλο
. Σίγουρα, κάποια στιγμή χρειάζεται να συμβεί κάτι ενδιαφέρον, που θα δημι-
ουργήσει έκπληξη ή αγωνία στον αναγνώστη. Έτσι, κανείς δεν θα πει ότι η ιστορία μας είναι
βαρετή και δεν αξίζει να τη διαβάσει. Αν βάλουμε και
διαλόγους
μεταξύ των προσώπων,
ακόμη καλύτερα! Η ιστορία μας θα γίνει πιο ζωντανή και πιο ενδιαφέρουσα.
Δ.
Στο τέλος της ιστορίας,
όλα τα προβλήματα λύνονται
και τακτοποιούνται!
Ε.
Δεν ξεχνάμε στη σειρά
αρχή – μέση – τέλος της ιστορίας
να αλλάζουμε παραγράφους.
1...,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15 17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,...128