19
επέστρεψα στο σπίτι μου χωρίς ρομπότ αλλά με σκύλο. […]
Του αρέσουν κι αυτού οι ξάπλες, φαίνεται. Κι έτσι τον είπα… Ξάπλα! Κάθε μέρα βγαίνουμε μαζί
κι οι δυο βόλτα και ψάχνουμε το ρομπότ. Πάντα εξαφανισμένο το αθεόφοβο. […]
Τώρα το είπα και σε σας, κι αν κάπου δείτε ένα αυτοκίνητο που τρέχει σαν τρελό, ξέρετε σε
ποιον θα τηλεφωνήσετε…
Α, και κάτι άλλο ακόμα… Αν σας πέρασε από το νου να πάρετε κι εσείς ένα ρομπότ, να
προτιμήσετε ένα σκύλο.
Μπορεί ηπαρέα τουναμησας προσφέρει και τόση ξάπλα, αλλά–πιστέψτεμε!- έχει περισσότερη
πλάκα.
Μ. Κοντολέων,
Εγώ και το ρομπότ μου,
εκδ. Πατάκης
4.
Ποια σκηνή σάς άρεσε από την ιστορία; Μπορείτε να την περιγράψετε;
5.
Πού μπορεί να πήγε το ρομπότ; Περιγράψτε τι συνέβη την ημέρα που το συναντήσατε.
Τι θα κάνει; Μπορείτε να μοιράσετε ρόλους και να παίξετε μέσα στην τάξη τη στιγμή της
συνάντησης!
6.
Αν ήσαστε εσείς στη θέση του αφηγητή ποιον θα διαλέγατε; Το ρομπότ ή τον Ξάπλα; Συζητήστε
με τους συμμαθητές σας για την επιλογή που κάνατε.
7.
Τελικά, γιατί το ρομπότ φέρθηκε με αυτόν τον τρόπο; Αν είχατε τη δυνατότητα να του πάρετε
μια συνέντευξη, τι θα σας απαντούσε;
- Δημοσιογράφος: Αγαπητό ρομπότ, πες μας, σε παρακαλώ, γιατί το
έσκασες από το αφεντικό σου;
- Ρομπότ:
8.
Αν είχατε κι εσείς ένα ρομπότ, πώς θα θέλατε να είναι; Ζωγραφίστε το σε ένα φύλλο χαρτί
και συγκρίνετε τις ζωγραφιές του καθενός.
9.
Αν είχατε κι εσείς ένα ρομπότ, τι θα θέλατε να σας κάνει; Γράψτε το ως εξής:
Αν είχα ένα ρομπότ, θα ήθελα να ….
Αν είχα ένα ρομπότ, θα ήθελα να ….
Αν είχα ένα ρομπότ, θα ήθελα να ….
Μα τώρα που δεν έχω ρομπότ, θα ήθελα να ’χω …
1...,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18 20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,...128