τις κατηγορίες των ερωτήσεων / εντολών. Ανάλογα με το πού θα βρεθεί το κάθε πιόνι η/ο νη-
πιαγωγός ζητά από την ομάδα είτε να απαντήσει σε μια ερώτηση γνώσεων είτε να κάνει παντο-
μίμα είτε να ζωγραφίσει.
Αν η ομάδα βρεθεί σε κουτάκι που δεν απεικονίζει καμία κατηγορία ερωτήσεων/εντολών, τότε
η/ο νηπιαγωγός θα πρέπει να αποφασίσει αν η ομάδα θα επιλέξει μία κατηγορία που θέλει να παί-
ξει και η/ο νηπιαγωγός να θέσει ανάλογες ερωτήσεις/ εντολές ή αν η ομάδα δεν θα εκτελέσει καμία
ερώτηση/ εντολή και θα περιμένει στη σειρά της να ξαναπαίξει.
Το παιχνίδι τελειώνει μόλις μια ομάδα φτάσει στο τέλος, στο 20
ο
κουτάκι, δηλαδή στην Παιχνι-
δοχώρα και τότε όλα τα παιδιά κερδίζουν τη χαρά του παιχνιδιού, παίζοντας όλα μαζί το ομαδικό παι-
χνίδι που προτείνεται σε κάθε θεματική ενότητα ή εναλλακτικά ένα αγαπημένο ομαδικό παιχνίδι
των παιδιών.
Το επιτραπέζιο παιχνίδι ολοκληρώνεται μόνο όταν παιχτεί και το ομαδικό παιχνίδι.
Στη συνέχεια ακολουθούν ανά θεματική ενότητα οι ερωτήσεις/ εντολές και το ομαδικό παιχνίδι τα
οποία υπάρχουν και στις καρτέλες του επιτραπέζιου παιχνιδιού:
1
η
Ενότητα «Η παρέα μας στο νηπιαγωγείο»
«Κατηγορία: Γνώσεις»
1. Πώς λένε τον φίλο σου / τη φίλη σου;
2. Ποιο είναι το όνομα της δασκάλας σου;
3. Πώς σε φωνάζει η μαμά στο σπίτι (το χαϊδευτικό ή το όνομά του παιδιού στη γλώσσα της
χώρας διαμονής);
4. Η/Ο νηπιαγωγός δείχνει τον Ορέστη / την Αθηνά και ρωτάει τα παιδιά:
- Πώς τον/την λένε;
5. Η/Ο νηπιαγωγός δείχνει τον παπαγάλο και ρωτάει τα παιδιά:
- Ποιο είναι το όνομά του;
- Πώς τον φωνάζουν οι φίλοι του;
- Τι χρώμα είναι το καπέλο / το γιλέκο / τα φτερά του παπαγάλου;
«Κατηγορία: Παντομίμα»
1. Χαιρετήστε, όπως θέλετε, τους φίλους σας.
2. Κάντε τον παπαγάλο (ομιλία ή τρόπος πετάγματος).
3. Η/Ο νηπιαγωγός ζητά από τα παιδιά της ομάδας να γίνουν ζευγάρια και τους λέει να υπο-
δυθούν:
- Δύο παιδιά φίλους που συναντιούνται στον δρόμο.
- Ένα παιδί που συναντάει τη μαμά του ή τον θείο του ή τον παππού του κτλ. στον δρόμο.
- Δύο μπαμπάδες/μαμάδες που συναντιούνται στο δρόμο.
«Κατηγορία: Ζωγραφική»
1. Γράψτε το όνομά σας, όπως μπορείτε.
2. Ζωγραφίστε ένα παπαγάλο.
3. Ζωγραφίστε ένα πουλάκι. Πώς το λένε;
4. Ζωγραφίστε τον εαυτό σας ή τον φίλο σας / την φίλη σας.
151
I...,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150 152,153,154,155,156,157,158,159,160,161,...168