158
9
η
Ενότητα «Πρόσκληση σε πάρτι!»
«
Κατηγορία: Γνώσεις»
1. Πότε έχεις γενέθλια;
2. Πόσων χρονών είσαι;
3. Πόσων χρονών είναι ο αδελφός/ η αδελφή σου;
4. Πείτε το τραγούδι των γενεθλίων.
5. Η/Ο νηπιαγωγός παρουσιάζει στα παιδιά εικόνες από τα παραμυθοτράγουδο «Τα γενέθλια
του Θωμά» και τα ρωτά:
- Πώς λένε την άσπρη γάτα;
- Πόσων χρονών είναι ο Θωμάς;
- Τι κρατάει η άσπρη γάτα;
- Τι είπαν τα γατάκια μόλις πήγαν στο σπίτι του Θωμά;
6. Τι λέμε όταν βγάζουμε φωτογραφίες;
7. Πού θέλετε να γιορτάσετε τα γενέθλιά σας ;
8. Τι ευχή δίνουμε σε κάποιον που έχει γενέθλια;
9. Τι λέτε στους φίλους σας όταν θέλετε να τους καλέσετε στο πάρτι σας;
«Κατηγορία: Παντομίμα»
1. Η/Ο νηπιαγωγός χωρίζει τα παιδιά σε ζευγάρια και τους ζητά:
- Να κάνουν πως χορεύουν οι γάτες στο πάρτι του Θωμά.
- Να κάνουν ότι το ένα παιδί γιορτάζει και το άλλο του χαρίζει ένα δώρο.
- Να κάνουν ότι το ένα παιδί γιορτάζει και το άλλο του εύχεται για τα γενέθλιά του / για
την ονομαστική του γιορτή.
2. Κάντε τους φωτογράφους και τραβήξτε φωτογραφίες.
3. Δείξτε μας τι κάνετε όταν είστε μπροστά στην τούρτα των γενεθλίων σας.
4. Δείξτε μας πώς τρώτε τούρτα και πώς πίνετε χυμό με το καλαμάκι / με το ποτήρι.
5. Δείξτε μας πως σπάτε μπαλόνια στο πάρτι των γενεθλίων σας.
«Κατηγορία: Ζωγραφική»
1. Ζωγραφίστε μία τούρτα με 5 κεράκια ή όπως φαντάζεστε την τούρτα των γενεθλίων σας.
2. Ζωγραφίστε ένα δώρο που θέλετε να σας κάνουν στα γενέθλιά σας.
3. Ζωγραφίστε τον Θωμά και την Ανθή.
4. Ζωγραφίστε μία πρόσκληση γενεθλίων.
5. Ζωγραφίστε πώς θα θέλατε να στολίσετε το δωμάτιό σας στα γενέθλιά σας.
«Κατηγορία: Ομαδικά παιχνίδια»
«Φρουτοσαλάτα»
Υλικά:
• μουσική
Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες των 2-3 ατόμων και διαλέγουν ως όνομα ομάδας ένα φρούτο. Η/Ο
νηπιαγωγός δίνει στη συνέχεια παραγγέλματα για το τι θα κάνει κάθε φρούτο όσο διαρκεί η μου-
σική, π.χ. οι μπανάνες να περπατήσουν με το ένα πόδι, τα πορτοκάλια να φτιάξουν χυμό κτλ. και,
μόλις σταματάει η μουσική τα συγκεκριμένα φρούτα γυρίζουν στη αρχική θέση της ομάδας τους.
Όταν η/ο νηπιαγωγός πει
«φρουτοσαλάτα»,
τότε όλα τα φρούτα κάνουν ό,τι λέει η/ο νηπιαγω-
γός: να περπατούν σαν τρένα, να σφυρίζουν κ.ά.
I...,148,149,150,151,152,153,154,155,156,157 159,160,161,162,163,164,165,166,167,...168