18
Η ιστορία του Μίλτου, της Ελένης και του Λώλου
Ο Μίλτος, η Ελένη και ο Λώλος είναι αχώριστοι φί-
λοι. Σήμερα είναι η πρώτη μέρα τους στο σχολείο και
είναι πολύ χαρούμενοι. Πρώτα πέρασε ο Μίλτος από
το σπίτι της Ελένης την πήρε και πήγαν από το σπίτι
του Λώλου, για να τον φωνάξουν και να πάνε όλοι
μαζί στο σχολείο, όπως κάθε χρόνο. Το σχολείο είναι
κοντά στο σπίτι του Λώλου. Φτάνοντας, όμως, εκεί,
βρίσκουν τον Λώλο στενοχωρημένο να κάθεται στα
σκαλιά. Η μητέρα του είναι εκπαιδευτικός και διορί-
στηκε κάπου μακριά. Έφυγε χτες και δεν ξέρει πότε
θα την ξαναδεί. Πρώτη φορά φεύγει τόσο μακριά η
μητέρα του και του λείπει ήδη πάρα πολύ. Δεν έχει
καμιά όρεξη να πάει στο σχολείο.
Kείμενo της συγγραφικής ομάδας
Ξεκλειδώνουμε το κείμενο
Χωριστείτε σε τέσσερις ομάδες: του Μίλτου, της Ελένης, του Λώλου και του …..........................
(βρείτε έναν δικό σας φανταστικό ήρωα που παίρνει μέρος στην ιστορία του Λώλου).
• Η ομάδα του Μίλτου θα πρέπει να σκεφτεί τι θα πει και τι θα κάνει, για να πείσει τον Λώλο να
πάει σήμερα στο σχολείο μαζί τους.
• Η ομάδα της Ελένης, που η μαμά της είναι φίλη με τη μαμά του Λώλου, αποφασίζει να δει τι
θα κάνει, για να επικοινωνήσει με τη μαμά του Λώλου και να της εξηγήσει το πρόβλημα.
• Η ομάδα του Λώλου είναι κάπως μπερδεμένη και δεν ξέρει τι να κάνει. Θα σκεφτεί αν πρέπει
να πάει στο σχολείο με τους φίλους, αν πρέπει να μείνει σπίτι, μήπως και επιστρέψει η μητέρα
του και μάθει κάποιο νέο της. Βρείτε σκέψεις που να ταιριάζουν και στη μια σκέψη του Λώλου
και στην άλλη.
• Η ομάδα του ........................... θα πρέπει να σκεφτεί και να δώσει την καλύτερη δυνατή λύση,
αλλά και την πιο ρεαλιστική, δηλαδή αυτή που είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα.
(Μπορεί ο άγνωστος… να 'ναι ο δάσκαλος που έτυχε να περνά από σπίτι του Λώλου και άκουσε
τη συνομιλία τους, μπορεί να 'ναι ένα σκυλάκι που αγαπούν στη γειτονιά τους, μπορεί να είναι
κάποιος άλλος φίλος των παιδιών, μπορεί ο ταχυδρόμος ή ο πατέρας του Λώλου, αυτοσχεδιά-
στε!)
1...,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17 19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,...128