16
Η
δεύτερη
ομάδα θα είναι οι συμμα-
θητές και συμμαθήτριες της Αριόλας
που, μόλις τη βλέπουν, την αποδέχο-
νται και κάνουν πράγματα, για να την
πλησιάσουν και νακάνουνπαρέαμαζί της.
Η
τρίτη
ομάδα θα είναι αυτή που δεν
βλέπει με καλό μάτι τη διαφορετική
καινούρια συμμαθήτρια και της φέρε-
ται εχθρικά και αφιλόξενα.
2. Κάθε ομάδα σημειώνει τι σκέφτεται, τι αισθάνεται, τι λόγια θα πει.
Η
πρώτη
ομάδα καταγράφει τις σκέψεις του κοριτσιού που έρχεται στο σχολείο και είναι η
«ξένη».
Η
δεύτερη
ομάδα τι σκέφτεται να κάνει για να αισθανθεί καλά η Αριόλα, να μη φοβάται, (την
προσκαλεί σε ένα παιχνίδι ή σε συνάντηση μετά το σχολείο, ένα δώρο, κ.λπ.).
Η
τρίτη
ομάδα είναι καχύποπτη, επιφυλακτική και ίσως σχολιάζει ό,τι διαφορετικό έχει πάνω
της η καινούρια μαθήτρια.
4.
Συζητήστε τι άλλαξε, αν
άλλαξε κάτι, στον τρόπο που
σκέφτεστε για τους καινούριους
συμμαθητές σας. Να θυμάστε
πως ποτέ κανείς δεν ξέρει πότε οι
ρόλοι μπορούν να αλλάζουν˙ όχι
μόνο στα παιχνίδια του βιβλίου
αυτού, αλλά και στην πραγματική
μας ζωή.
3. Συζητήστε σε κάθε ομάδα
πώς φάνηκαν τα λόγια της άλλης
ομάδας. Αλλάξτε ρόλους και
ξαναπαίξτε το παιχνίδι, βάζοντας
τώρα στη θέση της Αριόλας τον
Γιάννη, που ήρθε πρόσφατα από
την Ελλάδα. Τώρα η ομάδα Α θα
γίνει ομάδα Γ, η ομάδα Β θα γίνει
Γ και η Γ ομάδα θα γίνει Α.
1...,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15 17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,...128