17
Η ιστορία του Βύρωνα
Ο Βύρωνας πηγαίνει στην Πέμπτη τάξη. Ωραία πέ-
ρασε το καλοκαίρι, αλλά τώρα τελειώσανε τα ψέματα.
Αρχίζει το σχολείο. Και πέρυσι είναι αλήθεια ότι ο Βύ-
ρωνας δεν τα πήγε τόσο καλά με τα μαθήματα, γι’ αυτό
ανησυχεί. Άραγε θα με μαλώνει ο δάσκαλος; Θα με συ-
μπαθεί όσο και τους καλούς μαθητές στην τάξη; Μή-
πως οι συμμαθητές μου με κοροϊδεύουν, όταν διαβάζω
ή μιλάω στην τάξη; Τι θα κάνω; Νιώθω να σφίγγεται το
στομάχι μου όσο πλησιάζω στο σχολείο.
Kείμενo της συγγραφικής ομάδας
Ξεκλειδώνουμε το κείμενο
1.
Τι αγχώνει τον Βύρωνα την πρώτη μέρα στο σχολείο;
2.
Τι θα κάνατε στη θέση του Βύρωνα, για να τον βοηθήσετε στο πρόβλημά του;
3. Τι θα κάνατε ως συμμαθητές και συμμαθήτριες του Βύρωνα, για να του δείξετε ότι ο δά-
σκαλος τον συμπαθεί τουλάχιστον όσο κι εσάς.
4.
Τι θα κάνετε, για να τον βοηθήσετε στα μαθήματα, ώστε να μην έχει άγχος;
5.
Τι δεν μπορείτε να κάνετε, για να τον βοηθήσετε, έστω και αν θα το θέλατε πολύ;
6.
Ποιο αποτέλεσμα θα έχουν οι λύσεις που σκεφτήκατε, για να βοηθήσετε τον Βύρωνα;
7. Από όσες λύσεις σκεφτήκατε και ακούσατε στην τάξη, ποια θα διαλέγατε ως την καλύτερη,
για να τον βοηθήσετε; Δικαιολογήστε γιατί διαλέξατε αυτή τη λύση.
Ανακοινώστε από κάθε ομάδα και διαβάστε δυνατά ή πείτε
στην τάξη τι λύσεις βρήκατε στο πρόβλημα του Βύρωνα.
Με το κλειδί στο χέρι, κρατώ τις λέξεις:
1…………….……, 2…………………., 3………………….., 4………………………., 5…………………….
(Γράψτε εκείνες τις πέντε λέξεις που περιγράφουν το θέμα της ιστορίας και που σας έμειναν στο
μυαλό μετά από όλα όσα είπατε και κάνατε για το πρόβλημα του Βύρωνα).
1...,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16 18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,...128