17
Η ιστορία του Βύρωνα
Ο Βύρωνας πηγαίνει στην Πέμπτη τάξη. Ωραία πέ-
ρασε το καλοκαίρι, αλλά τώρα τελειώσανε τα ψέματα.
Αρχίζει το σχολείο. Και πέρυσι είναι αλήθεια ότι ο Βύ-
ρωνας δεν τα πήγε τόσο καλά με τα μαθήματα, γι’ αυτό
ανησυχεί. Άραγε θα με μαλώνει ο δάσκαλος; Θα με συ-
μπαθεί όσο και τους καλούς μαθητές στην τάξη; Μή-
πως οι συμμαθητές μου με κοροϊδεύουν, όταν διαβάζω
ή μιλάω στην τάξη; Τι θα κάνω; Νιώθω να σφίγγεται το
στομάχι μου όσο πλησιάζω στο σχολείο.
Kείμενo της συγγραφικής ομάδας
Ξεκλειδώνουμε το κείμενο
1.
Τι αγχώνει τον Βύρωνα την πρώτη μέρα στο σχολείο;
2.
Τι θα κάνατε στη θέση του Βύρωνα, για να τον βοηθήσετε στο πρόβλημά του;
3. Τι θα κάνατε ως συμμαθητές και συμμαθήτριες του Βύρωνα, για να του δείξετε ότι ο δά-
σκαλος τον συμπαθεί τουλάχιστον όσο κι εσάς.
4.
Τι θα κάνετε, για να τον βοηθήσετε στα μαθήματα, ώστε να μην έχει άγχος;
5.
Τι δεν μπορείτε να κάνετε, για να τον βοηθήσετε, έστω και αν θα το θέλατε πολύ;
6.
Ποιο αποτέλεσμα θα έχουν οι λύσεις που σκεφτήκατε, για να βοηθήσετε τον Βύρωνα;
7. Από όσες λύσεις σκεφτήκατε και ακούσατε στην τάξη, ποια θα διαλέγατε ως την καλύτερη,
για να τον βοηθήσετε; Δικαιολογήστε γιατί διαλέξατε αυτή τη λύση.
Ανακοινώστε από κάθε ομάδα και διαβάστε δυνατά ή πείτε
στην τάξη τι λύσεις βρήκατε στο πρόβλημα του Βύρωνα.
Με το κλειδί στο χέρι, κρατώ τις λέξεις:
1…………….……, 2…………………., 3………………….., 4………………………., 5…………………….
(Γράψτε εκείνες τις πέντε λέξεις που περιγράφουν το θέμα της ιστορίας και που σας έμειναν στο
μυαλό μετά από όλα όσα είπατε και κάνατε για το πρόβλημα του Βύρωνα).