78
Ε.2. «Ας αλλάξουμε τις κακές διατροφικές συνήθειες με καλές»
(σχετική καρτέλα υπάρχει στον φάκελο της 6
ης
ενότητας)
Τα παιδιά αρέσκονται στο να τρώνε μπροστά στην τηλεόραση αντί στο τραπέζι, να τρώνε πολλά
γλυκά αντί για φρούτα και λαχανικά και να τρώνε έτοιμο και γρήγορο φαγητό (fast food), αντί για «το
φαγητό της μαμάς». Προτείνεται στη/στον νηπιαγωγό να καταστήσει τις συγκεκριμένες συνήθειες
αντικείμενο συζήτησης και να βοηθήσει τα παιδιά να πάρουν αποφάσεις για έναν υγιεινό τρόπο δια-
τροφής ή να κατανοήσουν κάποιες απαγορεύσεις που τους έχουν τεθεί στο πλαίσιο του οικογενειακού
περιβάλλοντος, όπως «δεν τρώμε μπροστά στην τηλεόραση» ή «δεν τρώμε γλυκά κάθε μέρα» κ.λπ.
Στόχος της δραστηριότητας:
Να συνειδητοποιήσουν τα παιδιά τους λόγους για τους οποίους οι
συγκεκριμένες διατροφικές συνήθειες βλάπτουν την υγεία τους και να τις αντικαταστήσουν με υγι-
εινές ή να τις περιορίσουν.
Ε.3. «Φτιάχνουμε την πυραμίδα
της σωστής διατροφής»
Ως δραστηριότητα ανακεφαλαίωσης
προτείνεται να συνθέσουν τα παιδιά με ει-
κόνες τροφίμων ένα κολάζ στο οποίο θα
απεικονίζεται η πυραμίδα τη σωστής δια-
τροφής.
Η πυραμίδα της σωστής διατροφής από τους μαθητές του
27
ο
Νηπιαγωγείο Τρικάλων
I...,68,69,70,71,72,73,74,75,76,77 79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,...168