26
4. Μετά τη συζήτηση, κάθε ομάδα παιδιών επιλέγει ένα από τα επιχειρήματά της και το
μετατρέπει σε γραπτό κείμενο 200 περίπου λέξεων.
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
(τίτλος)
Τα χαρακτηριστικά του επιχειρήματος:
• Ξεκινάμε με το θέμα, το πρόβλημα, αυτό που μας απασχολεί και για το οποίο
θα εκφράσουμε τις απόψεις μας.
• Εκφράζουμε την αρχική θέση/άποψη. Αρχίζουμε με τις φράσεις: “Πιστεύω ότι…” ή “Η
γνώμη μου είναι…” ή “Έχω την άποψη…”
•Αναλύουμε το επιχείρημα ή τα επιχειρήματα. Χρησιμοποιούμε χρόνο ενεστώτα και
αιτιολογικές προτάσεις (αφού, επειδή, γιατί, διότι, μια και, μια που, καθώς…).
• Χρησιμοποιούμε παραδείγματα.
• Καταλήγουμε σε συμπέρασμα.
I...,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25 27,28,29,30,31,32,33,34,35,36,...120