78
Την άλλη μέρα, ο Λουί-Φιλίπ παρουσίαζε μια εργασία σχετικά με τη ζωή στο Μεσαίωνα. Είχε
κάνει φοβερή έρευνα. Δυστυχώς, ο κύριος Φωνακλάς διάλεξε πάλι τη χειρότερη στιγμή για να
μας κατασκοπεύσει. Ο Λουί-Φιλίπ μάς εξηγούσε ότι εκείνη την εποχή έτρωγαν με τα χέρια. Για
να κάνει την παρουσίασή του πιο ζωντανή, είχε φέρει ένα πιάτο πουρέ με κιμά κι είχε αρχίσει
να τον καταβροχθίζει , εκεί μπροστά μας, χωρίς κουτάλι ούτε πιρούνι. Τα χέρια του, τα μπράτσα
του, τα μάγουλά του, η μύτη του, ακόμα και τα φρύδια του ήταν γεμάτα πουρέ, με κολλημένα
σβολαράκια κιμά εδώ κι εκεί.
Αυτή τη φορά ο κύριος Φωνακλάς δεν είπε τίποτα. Απλώς έφυγε κι έκλεισε πίσω του την πόρτα.
Η στάση του διευθυντή μας δεν προμηνούσε τίποτα καλό κι εγώ ένιωσα ένα ρίγος να διαπερνάει
τη ραχοκοκαλιά μου. […]
Ήταν λίγο μετά το σχόλασμα. Τα αυτοκίνητα των δασκάλων βρίσκονταν ακόμη μπροστά στο
σχολείο. Περνώντας από την τάξη της κυρίας Λαμερλότ, άκουσα ομιλίες. Από το τζαμάκι της
πόρτας είδα όλους τους δασκάλους συγκεντρωμένους γύρω από τον κύριο Φωνακλά. Όλους,
εκτός από τη δεσποινίδα Σαρλότ. Κόλλησα το αυτί μου στην πόρτα για ν’ ακούσω τη συζήτηση κι
ύστερα από λίγα λεπτά παραλίγο να μου ξεφύγει μια κραυγή. Τα πόδια μου άρχισαν να τρέμουν.
Ντομινίκ Ντεμέρ,
Η καινούρια δασκάλα
, εκδ. Πατάκης
4.
Τι κρυφάκουσε ο μικρός μαθητής και αναστατώθηκε τόσο πολύ; Μπορείτε να μαντέψετε;
5.
Γιατί πιστεύετε ότι οι δάσκαλοι του σχολείου αντιδρούσαν ενάντια στη δεσποινίδα Σαρλότ;
6.
Ποια είναι η δική σας άποψη για τις μεθόδους διδασκαλίας της καινούριας δασκάλας;
7.
Όπως φαίνεται, τα παιδιά κατάλαβαν ότι θα έχαναν την αγαπημένη τους δασκάλα. Σας
κάλεσαν, λοιπόν, για βοήθεια! Πρέπει να γράψουν δύο επιστολές:
- Η πρώτη επιστολή απευθύνεται
στη δεσποινίδα Σαρλότ
. Τα παιδιά την παρακαλούν να μην
τα εγκαταλείψει.
- Η δεύτερη επιστολή απευθύνεται
στον διευθυντή του σχολείου
, για να του ζητήσουν να μην
διώξει τη δασκάλα τους.
1...,68,69,70,71,72,73,74,75,76,77 79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,...128