76
Ξεκλειδώνουμε το κείμενο
1.
Για ποιον λόγο, άραγε, έκλαιγε η Ζυντίτ; Τι μπορεί να της συνέβη;
2.
Ποια είναι η ιστορία που διηγήθηκε η δεσποινίδα Σαρλότ στα παιδιά;
3.
Τι συνέβη την επόμενη ημέρα στο σχολείο;
4.
Περιγράψτε τις διαφορές στη συμπεριφορά της κυρίας Ζερμαίν, της παλιάς δασκάλας
σε σχέση με τη δεσποινίδα Σαρλότ. Συζητήστε για το ποια από τις δύο συμπεριφορές θα
προτιμούσατε.
Δραστηριότητες
1.
Έχετε νιώσει την ανάγκη να μιλήσετε σε κάποιον, αλλά να μην έχετε κοντά σας κανέναν; Πώς
αντιδράσατε; Πώς σας φαίνεται η ιδέα να λες τις σκέψεις σου σε ένα φανταστικό πρόσωπο;
Συζητήστε το με τους συμμαθητές σας και πείτε την άποψή σας.
2.
Ποια είναι τα πράγματα και οι καταστάσεις που κάνουν καλύτερη ή χειρότερη τη σχέση των
δασκάλων με τους μαθητές; Αφού διαβάσετε τις παρακάτω λέξεις, τοποθετήστε τες στο
αντίστοιχο σύννεφο. Συζητήστε το θέμα μεταξύ σας, μέσα στην τάξη, και προσθέστε τις δικές
σας ιδέες και προτάσεις. Αν κάποιες λέξεις σας δυσκολεύουν, ψάξτε στο λεξικό, για να βρείτε
τι σημαίνουν.
συζήτηση, χαμόγελο, ξύλο, τιμωρία, ελευθερία, κανόνες, πειθαρχία,
αδιαφορία, ευγένεια, φωνές, διακρίσεις, ένταση, σιωπή, γκρίνια,
ενδιαφέρον, υπομονή, στόχους, φαντασία, ρουτίνα, σεβασμός, πίεση,
υποκρισία, μελέτη, συνεργασία, καβγάδες …
Η σχέση γίνεται
χειρότερη
με …
Η σχέση γίνεται
καλύτερη
με …
1...,66,67,68,69,70,71,72,73,74,75 77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,...128