81
ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
φορέων της ελληνικής παροικίας αυξάνονται, υπογραμμί-
ζοντας το αδιέξοδο μιας εγκατεστημένης προσωρινότητας.
Γερμανικός και ελληνικός ημερήσιος τύπος αναδεικνύουν τα
ήδη γνωστά προβλήματα της εκπαίδευσης των Ελληνόπου-
λων της Γερμανίας.
Οι γονείς εκφράζουν και αυτοί τη δυσφορία και το φόβο
τους για την προβληματική σχολική κατάσταση των παι-
διών τους. Οι γνώμες διχάζονται και οι γονείς γίνονται φο-
ρείς αυτού του διχασμού. Μία μερίδα γονέων διεκδικεί την
ίδρυση αμιγών Ελληνικών Σχολείων. Οι γερμανικές αρ-
χές όμως, που ακολουθούν τη στρατηγική της ενσωμάτω-
σης από τη μια αλλά και της ανοιχτής επιστροφής από την
άλλη, αρνούνται το αίτημα αυτό, διότι πέρα από τα όποια
παιδαγωγικά επιχειρήματα που επικαλούνται, η προγραμ-
ματισμένη προσωρινότητα των μεταναστών μετατρέπεται
σε μονιμότητα όσον αφορά τη διαμονή τους στη Γερμανία.
Ύστερα από την άρνηση των γερμανικών αρχών να παρα-
χωρηθεί άδεια για αμιγή Ελληνικά Σχολεία, ο φόβος της
«γερμανοποίησης» ωθεί τους γονείς σε έντονες αντιδρά-
σεις διαμαρτυρίας και σε πολλές περιπτώσεις σε απεργί-
ας πείνας.
Πηγή: Αρχείο
Ναπολέοντα Γιωτίτσα
Πηγή: Αρχείο Ελληνικής Κοινότητας
Φρανκφούρτης
I...,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80 82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,...120