78
1. Find the verbs in the following text and classify them in the appropriate
group (the tables in p. 76 - 77 will help you)
Δευτέρα πρωί και πάλι
τρέχω
να προλάβω το σχολικό… Φτάνω με άγχος στο σχολείο!
Χτυπάει
το κουδούνι, αλλά δεν θέλω καθόλου να μπω στην τάξη. Τα πόδια μου
σέρνονται μέχρι να φτάσω στο θρανίο μου. Κάθομαι πάντα στο τελευταίο θρανίο. Μόνο
έτσι μπορώ να παρατηρώ με την ησυχία μου την Ισμήνη. Έχει μακριά ξανθά μαλλιά και
μοιάζει σαν άγγελος. Φοράει πάντα τζιν και μασάει όλη την ώρα την άκρη του μολυβιού
της. Η κυρία Αντωνίου μας καλημερίζει και ρωτάει τι κάναμε το σαββατοκύριακο. Όλοι
μας νυστάζουμε και βαριόμαστε. Μόνο η Ισμήνη απαντάει με καθαρή δυνατή φωνή:
«Μου φέρανε δώρο για τα γενέθλιά μου ένα κροκοδειλάκι!»
Όλη η τάξη ξυπνάει και ξεσπάει σε γέλια και φωνές.
1
2
3
2. Use as many of the above verbs as you can and describe your
Monday morning at school
3. What is Sahinis doing in each picture?
Α
Β1
Β2
τρέχω
χτυπάει
-μαι
1...,68,69,70,71,72,73,74,75,76,77 79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,...226