Επιμορφωτικά σεμινάρια στη Διασπορά
Το ΕΔΙΑΜΜΕ έχει πραγματοποιήσει πληθώρα επιμορφωτικών δράσεων τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό κυρίως στο πλαίσιο των προγραμμάτων «Παιδεία Ομογενών» και «Ελληνόγλωσση διαπολιτισμική εκπαίδευση» μέχρι το 2014. Για τις δράσεις αυτές μπορείτε να δείτε στους παρακάτω συνδέσμους:
http://ediamme.edc.uoc.gr/ellinoglossi/index.php/el/e/drasi-b2
http://ediamme.edc.uoc.gr/ellinoglossi/index.php/el/e/drasi-b4
http://ediamme.edc.uoc.gr/ellinoglossi/index.php/el/e/drasi-c4
http://ediamme.edc.uoc.gr/ellinoglossi/index.php/el/e/endosholiki
Τα τελευταία χρόνια το ΕΔΙΑΜΜΕ πραγματοποιεί μετά από πρόσκληση από τους/τις κατά τόπους Συντονιστές και Συντονίστριες των Γραφείων Εκπαίδευσης ή άλλους φορείς ολιγόωρα διαδικτυακά επιμορφωτικά σεμινάρια σε εκπαιδευτικούς που διδάσκουν την ελληνική γλώσσα στο εξωτερικό. Μέχρι τώρα έχουν πραγματοποιηθεί τα ακόλουθα επιμορφωτικά σεμινάρια:
Γραφείο Εκπαίδευσης Κωνσταντινούπολης (Αν. Συντονιστής Εκπαίδευσης: Ι. Γιγουρτσής)
Γραφείο Εκπαίδευσης Βουκουρεστίου (χώρες ευθύνης: Μολδαβία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Κροατία, Σερβία, Μαυροβούνιο,Βουλγαρία, Ρουμανία, Ουγγαρία, Σλοβακία,Σλοβενία και ΠΓΔΜ, Συντονίστρια Αικ. Μακρογιαννάκη)
Άλλες δραστηριότητες (ενδεικτικά)
Οκτώβριος 2016
Η Διευθύντρια του ΕΔΙΑΜΜΕ, Καθ. Α. Χατζηδάκη, συμμετείχε μετά από πρόσκληση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Ελληνικού Σχολείου του Όσλο σε εκδήλωση αφιερωμένη στην ελληνόγλωσση εκπαίδευση στη Νορβηγία (Project Τ.Ε.Γ. Όσλο, 14/10/2016) με εισήγηση με τίτλο «Οριοθετώντας την πετυχημένη εκμάθηση της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας».
Νοέμβριος 2023
Στο πλαίσιο της επίσκεψής της στο Τορόντο για τους σκοπούς της έρευνας Hellenic Relay (με χρηματοδότηση του Hellenic Heritage Foundation και Επιστημονικά υπεύθυνο τον Δρα Θεμιστοκλή Αραβοσσιτά), η Διευθύντρια του ΕΔΙΑΜΜΕ, Καθ. Α. Χατζηδάκη, συμμετείχε στη συνάντηση εργασίας για εκπαιδευτικούς ελληνικών σχολείων, που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 4 Νοεμβρίου 2023 στο Πολυμενάκειο Πολιτιστικό Κέντρο της Ελληνικής Κοινότητας Τορόντο, με εισήγηση με τίτλο «Διδακτικές πρακτικές για την καλλιέργεια του προφορικού λόγου».