12
4. Το παιχνίδι των ορισμών. Χωριστείτε σε ζευγάρια και δοκιμάστε να ορίσετε λέξεις ή
έννοιες. Ο ένας θα αναφέρει τη λέξη και ο άλλος θα την ορίζει.
5. Ποια μέσα από τα παρακάτω χρησιμοποιείτε στην επικοινωνία σας και από ποια μέσα
ενημερώνεστε;
ηλεκτρονικά
μηνύματα
εφημερίδα τηλέφωνο
τηλεόραση
κινητό
i-phone
περιοδικά
τηλεομοιότυπο
fax
διαδίκτυο
Θέματα συζήτησης:
Πώς επικοινωνούν οι γονείς σας; Πώς μαθαίνουν τις ειδήσεις; Υπάρχουν ομοιότητες και
διαφορές στα μέσα επικοινωνίας, τα οποία χρησιοποιείτε εσείς και οι γονείς σας;
Ποια μέσα επικοινωνίας είναι τόσο απαραίτητα ώστε δεν μπορείτε να ζήσετε χωρίς αυτά;
Η ενημέρωση είναι καλύτερη από τις εκπομπές της τηλεόρασης ή από την αναζήτηση στο
Διαδίκτυο;
Νομιζετε ότι το Διαδίκτυο έχει αλλάξει την καθημερινή ζωή των ανθρώπων; Δικαιολογήστε
τη γνώμη σας.
6. Ιδεοθύελλα.
Γράφουμε στο κέντρο του πίνακα τη λέξη: Διαδίκτυο.
Λέμε αυθόρμητα λέξεις ή φράσεις, οι οποίες μας έρχονται στο νου, όταν ακούμε την λέξη
Διαδίκτυο. Δεν επιτρέπεται να σχολιάζουμε ο ένας τα λεγόμενα του άλλου.
Γράφουμε αυτές τις λέξεις ή φράσεις σκόρπιες στον πίνακα γύρω από τη λέξη Διαδίκτυο.
Όταν όλοι πουν αυτό που θέλουν και ο πίνακας γεμίσει, αντιγράφουμε τις λέξεις στα
τετράδιά μας.
Χωρίζουμε τις λέξεις σε ομάδες ανάλογα με το θέμα, την σημασία, την πρακτική
χρησιμότητα κ.ά.
Ανακοινώνουμε στην τάξη την ομαδοποίηση των λέξεων και συζητάμε τα κριτήρια, τα
οποία χρησιμοποιήσαμε για την ομαδοποίηση.
I...,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11 13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,...120