60
Ξεκλειδώνουμε το κείμενο
1.
Ποια είναι η δουλειά που έχει αναθέσει ο δρυίδης Πανοραμίξ στον Αστερίξ και στον Οβελίξ;
2.
Γιατί πιστεύετε ότι ο Οβελίξ δεν θέλει να συμμετέχει; Πώς το καταλαβαίνετε;
3.
Με ποιον τρόπο μαζεύουν τα παιδιά;
4.
Ποιο είναι το πρόβλημα του Οβελίξ; Πώς αντιδρά ο Πανοραμίξ;
5.
Πώς φαίνεται ο θυμός του Πανοραμίξ;
6.
Εσείς πώς αντιδράτε, όταν επιστρέφετε στο σχολείο μετά από τις διακοπές;
Θυμηθείτε ένα αστείο περιστατικό και πείτε το στην τάξη.
Δραστηριότητες
1.
Η Επιστροφή των Γαλατών στα θρανία, που διαβάσαμε πιο πριν, είναι μια
εικονογραφημένη
ιστορία
ή
κόμικ
. Το κόμικ είναι
μια ιστορία σε σκίτσα
, μέσα σε κουτάκια που τα ονομάζουμε
καρέ
. Συνήθως, πάνω από τους ήρωες υπάρχουν συννεφάκια, που περιέχουν τα λόγια ή τις
σκέψεις των ηρώων. Το σκίτσο, όμως, είναι το πιο σημαντικό, γιατί μας δίνει τις πιο σημαντικές
πληροφορίες!
Στον Αστερίξ, ο Ρενέ Γκοσινί, ο
συγγραφέας
, έγραψε πρώτα την ιστορία και μετά ο Αλμπέρ
Ουντερζό, ο
σκιτσογράφος
, έφτιαξε τα σκίτσα. Μπορείτε να φανταστείτε ποια ήταν η ιστορία
που παρέδωσε ο Γκοσινί στον Ουντερζό; Για παράδειγμα, δείτε την αρχή της:
Ένα πρωινό, στο χωριό των Γαλατών, ο Αστερίξ πήγε τρέχοντας προς τον
Οβελίξ και του είπε:
-
Άσε κάτω το μενίρ σου, Οβελίξ! Ήρθε η μέρα!
Ο Οβελίξ, κρατώντας ένα μενίρ, του απάντησε:
-
Ώχ, όχι! Κιόλας;
Μπορείτε τώρα να γράψετε το τέλος της ιστορίας, χρησιμοποιώντας τα έξι τελευταία καρέ
(κουτάκια); Μην ξεχνάτε ότι μόνο οι διάλογοι δε φτάνουν! Χρειάζεται να δείτε ό,τι συμβαίνει σε
κάθε σκίτσο, με τη σειρά:
Ένας μαθητής ρώτησε τον δρυίδη:
-
Καλά, ω δρυίδη, αλλά γιατί ο Αστερίξ κι ο Οβελίξ δεν πηγαίνουν στο
σχολείο;
1...,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59 61,62,63,64,65,66,67,68,69,70,...128