22
Ξεκλειδώνουμε το κείμενο:
• Τι στενοχωρούσε το κορίτσι της ιστορίας;
• Εσύ κάνεις πολλά λάθη στην ορθογραφία; Νιώθεις, όπως το κορίτσι, σε κάποιο άλλο
μάθημα;
• Με ποιους τρόπους προσπαθούσε το κορίτσι να θυμάται την ορθογραφία της;
• Εσύ ποιους τρόπους χρησιμοποιείς, για να θυμάσαι την ορθογραφία σου;
• Η δασκάλα και οι φίλοι της προσπαθούσαν να τη βοηθήσουν; Πώς;
• Το κορίτσι δεν ήθελε να πάρει Άριστα 10, αντιγράφοντας από τα άλλα παιδιά. Εσύ τι
θα έκανες; Γιατί;
Δραστηριότητες
1. Γράψε λέξεις που δεν θυμάσαι πώς γράφονται και τις γράφεις λάθος. Στη συνέχεια
ρώτησε τους συμμαθητές σου αν τις έγραψες σωστά.
Στον πίνακα
Σε κάποιους δεν αρέσουν οι φακές, σε άλλους τα γιουβαρλάκια. Σε άλλους δεν αρέσει
να παίζουν με κάρτες και σ’ άλλους με κούκλες. Σ’ άλλους δεν αρέσει το ένα και σ’ άλλους
δεν αρέσει το άλλο.
- Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, λέει η γειτόνισσά μας, η κυρία Λαμπρινή.
Ε, λοιπόν, εμένα δε μ’ αρέσει να σηκώνομαι στον πίνακα. Τρελαίνομαι όταν βλέπω όλη
την τάξη να ουρλιάζει στην ώρα των Μαθηματικών.
- Κυρία, κυρία, να σηκωθώ;
Κάθε φορά που τη βλέπω να σκέφτεται ποιον θα σηκώσει στον πίνακα, κάνω τα πάντα
για να μη με δει. Έχω βρει χιλιάδες τρόπους για να αποφεύγω αυτό το βασανιστήριο.
Μαρία Παπαγιάννη
1...,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21 23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,...112