5) Στις διτυπίες καταγράφεται το καταληκτικό μόρφημα που απαντά στον προφορικό
λόγο και στη συνέχεια η κατάληξη από τη λόγια παράδοση.
Δ’ Ομάδα - στόχος
Το βιβλίο απευθύνεται σε:
- έφηβους μαθητές σε προχωρημένο στάδιο ελληνομάθειας
- εκπαιδευτικούς που διδάσκουν ελληνικά
- φοιτητές οι οποίοι σπουδάζουν ελληνικά στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
Δ’ Δομή του βιβλίου
Το βιβλίο περιέχει 30 ενότητες που πραγματεύονται την ονοματική φράση, τη ρηματική
φράση και τις επιρρηματικές προτάσεις. Οι τελευταίες ενότητες αξιοποιούν στοιχεία
ορθογραφίας και φωνολογίας με στόχο να ευαισθητοποιήσουν τους μαθητές σε
ορθογραφικές κανονικότητες των ελληνικών. Κάθε ενότητα περιλαμβάνει ενδεικτικές
δραστηριότητες για το μαθητή. Το γλωσσάρι περιέχει τους όρους που χρησιμοποιούνται
στο βιβλίο.
Ε’ Διδακτική αξιοποίηση του εγχειριδίου
Ο εκπαιδευτικός έχει την ευχέρεια να επιλέξει κατά περίπτωση τις ενότητες ή τις
ασκήσεις που επιθυμεί να διδάξει, να αντιπαραθέσει τη γλώσσα-στόχο (ελληνικά) με
τη μητρική γλώσσα και να ανατρέξει στο εγχειρίδιο για να παρουσιάσει ολοκληρωμένα
ένα γλωσσικό φαινόμενο.
Γεωργία Κατσιμαλή
Επίκ. Καθηγήτρια Γλωσσολογίας
1,2,3,4,5,6 8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,...226