39
6. Στολίστε την τάξη σας με εικόνες του δικού σας τόπου. Συγκεντρώστε φωτογραφίες, κάρ-
τες, καρτ-ποστάλ, εικόνες από περιοδικά, γραμματόσημα…, που εικονίζουν τον τόπο σας και
φτιάξτε ένα κολάζ. Μπορείτε να συνοδεύσετε τη συλλογή σας με λεζάντες και μικρά κείμενα
(εντυπώσεις, πληροφορίες, ποιήματα, δημοτικά τραγούδια, θρύλοι, παραδόσεις…), όπως στο
παράδειγμα.
Εμείς εδώ δεν ήρθαμε
ροϊδιά μου, ροϊδιά μου,
να φάμε και να πιούμε,
μωρή ροδακινιά μου.
Μόν’ ήρθαμε για λόγιασμα,
για λόγιασμα της νύφης,
μας είπαν είναι όμορφη,
σαν ήλιος, σαν φεγγάρι,
μας είπαν είν’ λεβέντισσα
και γαϊτανοφρυδούσα.
(Τραγούδι πολυφωνικό από τη Δρόπολη.
Γρηγόρης Κατσαλίδας, «Δημοτικά
Τραγούδια από τη Βόρειο Ήπειρο,
επιμ. Γ.Δ. Καψάλης»)
Παραδοσιακό γεφύρι στον κάμπο της Δρόπολης
Χιμάρα
Αργυρόκαστρο
Άγιοι Σαράντα
1...,29,30,31,32,33,34,35,36,37,38 40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,...128