33
2. Ένα από τα παρακάτω αντικείμενα βρέθηκε στην τσάντα σου.
Ένα διαστημόπλοιο, ένα ονειρολούλουδο, ένα ξίφος, μια μπάλα στριφογυριστή, ένας
φάρος που φέγγει και την ημέρα, ένα κερί που δε λιώνει όσο κι αν παραμένει αναμμένο,
ένα αστέρι
από έναν ανεξερεύνητο ουρανό.
Μα τι κάνει εκεί μέσα; Προσπάθησε να εξηγήσεις πώς βρέθηκε μέσα εκεί. Από πού έρχεται
και πού πάει, σε ποιον ανήκει, τι σκέφτεται, πώς νιώθει…: Δοκίμασε να πεις την ιστορία
του.
Θέλεις τώρα να διαβάσεις τη συνέχεια της ιστορίας;
Η σχολική τσάντα που μιλάει
(συνέχεια)
(…) Το στυπόχαρτο έχει τσαλακωθεί και θέλει να ισιώσει τα αυτάκια του στις τέσσερις
άκρες και παραπονιέται:
- Αγαπημένοι μου φίλοι, σήμερα συναντήθηκα με όλα τα χρώματα. 0 αφέντης μας
με γέμισε με ζητωκραυγές για κάποιον Κόππι Φάουστο*, και μάλιστα τον έγραψε
Κόπι, με ένα πι. Κοιτάξτε με, σας παρακαλώ, μοιάζω με λίστα από εκλογικό κατάλογο!
- Παραπονιέσαι κι εσύ; επεμβαίνει το βιβλίο της Ιστορίας και Γεωγραφίας. Για κάνε μου τη
χάρη και ρίξε μια ματιά στις σελίδες μου. Ο αγαπημένος μας τύραννος έβαλε μουστάκια
με το στιλό του στον Καρλομάγνο, πρόσθεσε ένα λοφίο στο καπέλο του Τζότο, και σχεδίασε
μια μύγα στη μύτη του Χριστόφορου Κολόμβου. Ύστερα τράβηξε μια γραμμή στην πορεία
του ποταμού Πάδου και τον έκανε να φτάνει ως την Τεργέστη, κι ακόμα έφτιαξε μια
γέφυρα από βάρκες ανάμεσα στη Σικελία και τη Σαρδηνία. Σωστή επανάσταση σας λέω.
- Αυτό δεν είναι τίποτε, μουρμουρίζει το βιβλίο της Γλώσσας. Δείτε παρακαλώ
1...,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32 34,35,36,37,38,39,40,41,42,43,...112