8.
Διαβάζω το διάλογο και βοηθάω τη γιαγιά να καταλάβει το Δηµήτρη,
διαλέγοντας τις σωστές εκφράσεις που σηµαίνουν περίπου το ίδιο
- Αντόνιο, πότε
τα ’φτιαξες
με τη Ναόκο
;
- Πριν από 10 μήνες! Από τότε
τα πάμε
πολύ καλά οι δυο μας!
Δημήτρης:
Άσε, γιαγιάκα, πού να σ’ τα λέω! Σήμερα στο σχολείο
έφαγα μια φρίκη
άλλο
πράγμα
/
ένιωσα πολύ άσχημα
.
Ρόμπα
/ ______________έγινα …
Γιαγιά:
Ε, βέβαια, τέτοιες βλακείες πας και τρως στο σχολείο και γι’ αυτό δεν τρως τίποτα
εδώ στο σπίτι !
Δημήτρης:
Μα τι λες
;
Τό ’χεις χάσει /
_______________________ τελείως
;
Ρεζίλι έγινα, σου λέω!
Δεν έφαγα τίποτα!
Γιαγιά:
Δε σε καταλαβαίνω, παιδάκι μου ! Τι κάνεις δηλαδή στο σχολείο
;
Δημήτρης:
Το σχολείο, γιαγιά, γενικά
μου τη δίνει
/ ___________________ ! Ξέρεις τώρα:
Τα μαθήματα είναι
ψιλοχάλια
/__________________ και εγώ κι
οι κολλητοί μου
/____
_____________ βαριόμαστε, οι καθηγητές
τα ’χουν μαζί μας
/ _________________
γιατί δε γουστάρουν, λέει, την εμφάνιση και τη συμπεριφορά μας. Δεν καταλαβαίνω
τι ζόρι τραβάνε
/___________________. Άσε που ο διευθυντής νομίζει ότι
είμαστε
τελείως στον κόσμο μας
/___________________ και δε χάνει την ευκαιρία
να μας
την λέει
/______________ .
Μιλάμε για
/ __________________ μεγάλο κόλλημα ο
τύπος! Μόνο η Φυσικού
μάς πάει
/ ______________ και την πάμε.
Γιαγιά:
Δημητράκη μου, τι εννοείς, αγόρι μου
;
Δε σε πιάνω
/__________________, έτσι
δεν το λέτε εσείς
;
Δημήτρης:
Μπράβο γιαγιάκα, μαθαίνεις! Αλλά
το βλέπω πολύ χλομό
/_________________
να συνεννοηθούμε. Πείνασα κιόλας… Βάλε μου κάτι να ψιλοτσιμπήσω τώρα.
πολύ δύσκολο, νοµίζω ότι είναι, να µας µαλώνει,
χάζεψες;, πολύ καλοί φίλοι µου, νοµίζω ότι έχει,
µας συµπαθεί, ένιωσα πολύ άσχηµα,
τι πρόβληµα έχουν, δε σε καταλαβαίνω,
είναι εναντίον µας, µε εκνευρίζει, ρεζίλι,
δεν µπορούµε να επικοινωνήσουµε, αδιάφορα
101
1...,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100 102,103,104,105,106,107,108,109,110,111,...224