57
8. Με ποιο από τα παραπάνω παιδιά θα θέλατε να επικοινωνήσετε; Διαλέξτε ένα και θα προ-
σπαθήσουμε να του στείλουμε ένα γράμμα.
Η μορφή του γράμματος
α. Όταν στέλνω ένα γράμμα, γράφω
ποιος το στέλνει
(αποστολέας)
σε ποιον το στέλνει
(παραλήπτης)
β. Το γράμμα ξεκινάει με τον
τόπο
(Αργυρόκαστρο, Αθήνα …), την
ημερομηνία
και
την
προσφώνηση
(Αγαπητέ φίλε, αγαπημένε μου παππού …)
γ. Το γράμμα τελειώνει με τον χαιρετισμό (Σε φιλώ, με πολλή αγάπη, σε χαιρετώ, με
φιλικούς χαιρετισμούς, φιλικά …)
Το περιεχόμενο του γράμματος
α. Θα μιλήσεις για τον εαυτό σου.
β. Θα γράψεις για τον τόπο που ζεις.
γ. Θα προσκαλέσεις το παιδί να έρθει στον τόπο σου ή θα του ζητήσεις να επισκεφτείς
τον δικό σου τόπο.
Δείτε το παρακάτω παράδειγμα. Ο Κώστας, ένα παιδί που ζει στην Αθήνα, στέλνει γράμμα στον
Βασίλη, που ζει στην Κέρκυρα:
Αθήνα, 25 Ιουνίου 2011
Αγαπητέ Βασίλη,
Με λένε Κώστα. Είμαι 9 χρονών και πηγαίνω στην Πέμπτη Δημοτικού.
Ζω στο κέντρο της Αθήνας, στο Κουκάκι. Στο σχολείο μού αρέσουν
πολύ η Ιστορία και η Γυμναστική. Είδα μερικές φωτογραφίες από την
πατρίδα σου, την Κέρκυρα, και μου άρεσε πολύ. Θα ήθελα μια μέρα να
την επισκεφτώ. Θέλω να σε προσκαλέσω να έρθεις στην Αθήνα, για
να σου γνωρίσω όλα τα μέρη της.
Φιλικά,
Κώστας
1...,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56 58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,...128